又到星期3
又愛又恨既星期3==
一起身;p落雨;)
開心;)
一心諗住唔洗上pe!!!
微微雨;唔洗早會
完美;)
番到去熱熱的=3=
話說對波鞋又刮腳咁.....
敏兒有番牙牙牙!!!
中文*1;)
講辯論既野;)
maths*1
ls*2
都唔知做左d咩lw;p
就係記得話今日無得派卷-,-
pe*2
天氣好得很-3-
但好彩唔洗跑校圈
開心死我了;p
做果個唔知叫咩既野;叫佢拉根好了;)
我好叻叻42;)哈
跟住耍太極
成件事好好笑;)
lunch
看飯
飯很難吃-3-
落去買3文治算了;)
邊食3文治邊睇波;p
食得好污穢;p哈哈
比珊姐笑我係小朋友了;p
上去幻想=3=無錯;係幻想==
周會
辯論;)
幾好睇牙;p
放左仲要入hall聽ls個talk-3-
話說我見到我篇野-3-
唉;
都唔方好拉今鋪=3=
固家;p
又無帶鎖匙拉頂!!!
又係樓下hea-3-
haha果2個妹妹好可愛;p
佢對我笑呢
好甜既笑容;好美好美
佢地玩緊角色扮演
一個係媽媽;)
好可愛;p
係地下搵d bb彈當係錢;p
其實好髒拉-3-但童''年''無忌ma;)
可愛的傢伙;p
行竹就話係行山
多麼懷念當初的那份稚氣
跟住個''女女''突然話不如你做王子牙;)你著褲牙ma;p
我笑了
看著他們;煩惱不見了;)
咀角自然向上;)哈哈
點知佢地走左之後-3-就好鬼靜...
d雀仔就開始黎料-3-
係咁跺腳黎嚇走佢地
夜晚;
做中文評論-3-
我又唔知自己嗡左d咩出黎拉唉;(
p.s岩先洗完頭吹頭拉
點知吹完拔插so果時唔知係個插so有電牙;定係佢好熱-3-
隻手掌唔小心掂一掂就痛左野-3-
我呢排真係多事==唉
不幸不幸......
星期5一早7點要番到學做訪問;(
諗起就想死
我平時7點先醒-3-
睇黎聽日要早好多訓
orz;(
枉我還有心機寫心意卡比大家-3-其實我宜家諗...係咪應該今晚寫晒;聽日比-3-



白朱古力的確唔係我既至愛;佢太甜-3-
唔可以食咁多=3=
另一個問題係;係我屋企樓下千祁唔好食佢;佢會惹來勁大隻既黑蜂;(