cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
親"梅"勿友
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
臭臭;p
螢火蟲;P (tszying219)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
肥婆 (star_sui2)
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
kyy;)
詩婷;)
peggy** (Blueyuen)
YiNg
周衍衍
"婷婷"玉立
"晶"瑩剔透
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
'鄒'而復始
VI KI生
; yellow ;
樱花峰 (s081049)
蟻家1族
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 5 月 4 日  星期三   時晴時雨
 
 


又係星期3-3-
 
 
分類: 整日一覧
 
 

又到星期3

又愛又恨既星期3==

 

一起身;p落雨;)

開心;)

一心諗住唔洗上pe!!!

 

微微雨;唔洗早會

完美;)

 

番到去熱熱的=3=

話說對波鞋又刮腳咁.....

 

敏兒有番牙牙牙!!!

 

中文*1;)

講辯論既野;)

maths*1

 

ls*2

都唔知做左d咩lw;p

就係記得話今日無得派卷-,-

 

pe*2

天氣好得很-3-

但好彩唔洗跑校圈

開心死我了;p

做果個唔知叫咩既野;叫佢拉根好了;)

我好叻叻42;)哈

跟住耍太極

成件事好好笑;)

 

lunch

看飯

飯很難吃-3-

落去買3文治算了;)

邊食3文治邊睇波;p

食得好污穢;p哈哈

比珊姐笑我係小朋友了;p

上去幻想=3=無錯;係幻想==

 

周會

辯論;)

幾好睇牙;p

 

放左仲要入hall聽ls個talk-3-

話說我見到我篇野-3-

唉;

都唔方好拉今鋪=3=

 

固家;p

又無帶鎖匙拉頂!!!

又係樓下hea-3-

haha果2個妹妹好可愛;p

佢對我笑呢

好甜既笑容;好美好美

 

佢地玩緊角色扮演

一個係媽媽;)

好可愛;p

係地下搵d bb彈當係錢;p

其實好髒拉-3-但童''年''無忌ma;)

可愛的傢伙;p

行竹就話係行山

多麼懷念當初的那份稚氣

 

跟住個''女女''突然話不如你做王子牙;)你著褲牙ma;p

我笑了

看著他們;煩惱不見了;)

咀角自然向上;)哈哈

 

點知佢地走左之後-3-就好鬼靜...

d雀仔就開始黎料-3-

係咁跺腳黎嚇走佢地

 

夜晚;

做中文評論-3-

我又唔知自己嗡左d咩出黎拉唉;(

 

p.s岩先洗完頭吹頭拉

點知吹完拔插so果時唔知係個插so有電牙;定係佢好熱-3-

隻手掌唔小心掂一掂就痛左野-3-

我呢排真係多事==唉

不幸不幸......

 

星期5一早7點要番到學做訪問;(

諗起就想死

我平時7點先醒-3-

睇黎聽日要早好多訓

orz;(

枉我還有心機寫心意卡比大家-3-其實我宜家諗...係咪應該今晚寫晒;聽日比-3-

白朱古力的確唔係我既至愛;佢太甜-3-

唔可以食咁多=3=

另一個問題係;係我屋企樓下千祁唔好食佢;佢會惹來勁大隻既黑蜂;(

 
 
TIME:2011-05-04 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 3 日  星期二   陰天
 
 


番學
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

第一日番學

敏兒又唔番-3-

唉;成日隔離無人

勁空咯!!!!

難道我要天天打電話問佢番唔番!?

 

eng*2

已經開始眼訓-3-

 

bafs*2

miss遲黎-,-

上到黎都係quiz-3-

咁又完左堂

geo

 

中文*2

iist*2

雖然幾好笑;但勁無心機聽=3=

睡魔!!!!

平日仲可以煩下敏兒....今日敏兒都唔係到;(

 

lunch

看飯

買朱古力;)

 

maths*2

牙sir發火

 

放學

熱到嘔!!!!

回家;又無帶鎖匙;

頂!!!心情更差!!!

落左樓下公園

點知又有隻勁大巨大既黑蜂

何苦要逼我走投無路似的!?

 

係樓下做晒d數先番屋企/_\

orz

回家;

倒頭就睡

心情不好;訓覺係唔錯既選擇..........

 
 
TIME:2011-05-03 07:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 2 日  星期一   陰天
 
 


心情很差
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

心情很糟糕

 

恨不得把所有朱古力都倒進口中去!

 

今天別惹我!!!!!

 
 
TIME:2011-05-02 05:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]