cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
kyy;)
c0max_ (c0maxschun0w0)
親"梅"勿友
-'呀凍′ (ColdLam)
★青衣leung(: (leungl0ve)
L (ImSiuIanBabe)
★`Chui (ChuiYan1121)
* 全世界最【成 熟】的人*
YING
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
細心"玲"聽
leo弟;)
臭臭;p
"晶"瑩剔透
Rikku (pkokychan)
麥....
peggy** (Blueyuen)
太平 (peter71143)
肥婆 (star_sui2)
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 5 月 1 日  星期日   陰天
 
 


失眠 鬱悶
 
 
分類: 整日一覧
 
 

琴晚明明12點幾上床-3-

但眼光光到成3點

我想;我真的失眠了

點算;(

因為長期唔夠訓-3-

開始狂爆倉了/_\

我不要....!!

 

今日10點未夠牙媽又勁大聲講野-3-

10點半就醒=3=

11點幾出門口補習

 

對高跟鞋唔知搞咩今日先黎刮腳-3-

又起左2個水泡了;(痛....痛....痛

 

補習;)

個牙sir好煩=3=

 

補完習番何廣飲茶

 

看得出我雙腳很多芭嗎?

真係-3-成日都搞到佢損晒;

宜家對腳周圍勁多戰績了=w=

紅紅我地方都是受過傷留下的;

只是今次既水泡有點大喔-3-

很可怕;勁驚佢會甩左塊皮

果時就實痛死拉-3-我到時唔洗沖涼都似....

沖親實痛到跳舞都似/_\

 

回家;)

裝風扇;)haha

 

聽日就係最後一日假了-3-

點算....

 

我繼續訓唔到點算=3=

諗起就煩

 

我終於睇晒3本書拉;)哈哈

 
 
TIME:2011-05-01 07:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 4 月 30 日  星期六   陰天
 
 


2011-04-30
 
 
分類: 整日一覧
 
 

琴晚睇本書;蠻感人的一小段.....

其實果套電影真係好好睇-3-

我係咁睇佢節錄左2句都喊

搵日再睇多次套電影先.....

 

今日12點幾起身;)

打機=c=打到5點出門口=3=

 

7點回家;)

今天又似完了.....-3-

我日日係到虛度光陰咁......

有時都好憎自己咁-x-

你打死我吧

 

笑容可以傳播的;你笑著就好像告訴別人:你可以加入我的行列一樣;)

每認識一個開心的朋友;自己的快樂亦會因而提升;

慢慢地會形成一個快樂的社群

 

這是琴晚本書講既;)

____________
快樂•隨心

 
 
TIME:2011-04-30 08:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 4 月 29 日  星期五   微雨
 
 


落雨天;睡覺天;) 滿足
 
 
分類: 整日一覧
 
 


哈哈;)昨晚的心心;)

不錯不錯;p

睇黎我做ies做到癲癲地-3-

btw;看得出右圖上訪有多少個心心嗎;)

 

琴晚差d比部腦嚇到喊-3-

搞掂晒既ies file突然開唔到

嚇到我牙.....辛苦左成日開唔到真係會勁那個!!!!

好彩最後無事=w=

無事就跳上床好了;以免有其他野嚇我*_*cming唔嚇得

 

琴晚雖則就1點多小小上床訓;)

但係到睇書睇到2點幾成3點-3-

睇晒lw;終於!!!!!

 

你可以用一輩子來恨人;但他可以還給你多少呢?

也是

用一輩子的心機來恨一個人;真的不值得

 

結局;好似仲未係終結呢-3-咪同我講有第3本-c-

 

可能因為落雨既關係

樓下工程今日停止了;)

一直睡得很甜;p一訓訓到12點;lalala

那是一種幸福;哈哈

 

一起身就有野食;)更是一種滿足

 

今天才發現我也會有愛上陰天的時候;)

 

天灰也有它的好處;kaka

 

成個下晝睇左2集康熙一集大學生了沒;)

哈哈;開心開心;p

 

話說康熙請黎既千金有d好可怕喔-3-

主僕有分都未至於要人幫你擔摭自己淋雨吧;無奈得很.....

另人一個撒嬌;)笑死我;p

 

大學生了沒簡直令我尖叫;)

乖乖男vs壞壞男;)

牙joy超完美;p哈哈

 

我又癲拉癲拉==

雖然好傻;但真係好貼心咯佢=3=

雖然真係好傻仔....唔係講笑

由台北去桃園.....真的好遠咯

 

跟住就睇王子結婚;)

哈哈

好幸福喔......>3<

但其實結婚要搞咁耐-3-都幾煩......

唱聖詩都唱左咁耐=3=orz'

但點都好;)是好幸福的拉;哈哈

 
 
TIME:2011-04-29 01:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]