
哈哈;)昨晚的心心;)
不錯不錯;p
睇黎我做ies做到癲癲地-3-
btw;看得出右圖上訪有多少個心心嗎;)
琴晚差d比部腦嚇到喊-3-
搞掂晒既ies file突然開唔到
嚇到我牙.....辛苦左成日開唔到真係會勁那個!!!!
好彩最後無事=w=
無事就跳上床好了;以免有其他野嚇我*_*cming唔嚇得
琴晚雖則就1點多小小上床訓;)
但係到睇書睇到2點幾成3點-3-
睇晒lw;終於!!!!!
你可以用一輩子來恨人;但他可以還給你多少呢?
也是
用一輩子的心機來恨一個人;真的不值得
結局;好似仲未係終結呢-3-咪同我講有第3本-c-
可能因為落雨既關係
樓下工程今日停止了;)
一直睡得很甜;p一訓訓到12點;lalala
那是一種幸福;哈哈
一起身就有野食;)更是一種滿足
今天才發現我也會有愛上陰天的時候;)
天灰也有它的好處;kaka

成個下晝睇左2集康熙一集大學生了沒;)
哈哈;開心開心;p
話說康熙請黎既千金有d好可怕喔-3-
主僕有分都未至於要人幫你擔摭自己淋雨吧;無奈得很.....
另人一個撒嬌;)笑死我;p
大學生了沒簡直令我尖叫;)
乖乖男vs壞壞男;)
牙joy超完美;p哈哈
我又癲拉癲拉==
雖然好傻;但真係好貼心咯佢=3=
雖然真係好傻仔....唔係講笑
由台北去桃園.....真的好遠咯
跟住就睇王子結婚;)
哈哈
好幸福喔......>3<
但其實結婚要搞咁耐-3-都幾煩......
唱聖詩都唱左咁耐=3=orz'
但點都好;)是好幸福的拉;哈哈