cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
L (ImSiuIanBabe)
高飛的'燕'
Lokling:) (lokling_love)
SUSU (evisu9)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
A B'詩'
; yellow ;
YING
★青衣leung(: (leungl0ve)
emily (emily_wly)
臭臭;p
-'呀凍′ (ColdLam)
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
★`Chui (ChuiYan1121)
樱花峰 (s081049)
麥....
YiNg
peggy** (Blueyuen)
親"梅"勿友
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 5 月 22 日  星期日   暴雨
 
 


紅雨lol
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

紅雨lol

一早比個雷嘈醒左;<

11點起身;)

 

雨下得超大/_\

 

去到勁早-3-

係門口等原來上埋我地呢堂就停課了lol

好彩姐;如果唔係咪白行一轉

 

著拖鞋出街;)搞到條裙都濕左.....

但落雨著拖鞋是最方便不過的;)


補完番何文田飲茶

無錯lol又飲....

回家;)

我最愛既朱古力;)

有它。心情會變好;)

樣子很欠打;)哈哈

差唔多考試拉-3-

 

係時候買d野準備溫書

今次買咩好@_@

 

今晚又溫書拉要;(

so sad!!!

 
 
TIME:2011-05-22 05:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 21 日  星期六   時晴時雨
 
 


2011-05-21
 
 
分類: 整日一覧
 
 

10點多出門口去醫院抽血

 

差d就拗柴了/_\

空肚去...真的很討厭

腳都發軟

 

又勁曬勁熱wor早上=,=

 

去到等左陣先抽得

 

抽血姑娘話下次唔一定佢抽了;(

怕...

我呢d難抽人士;唔係個個識抽嫁

我唔要又拮勁多針先得/_\會好痛

 

回家

熱死了;@點解可以咁熱?

有衝到剪左把頭髮!!!!

 

回家;)

食早餐-3-

 

執野既下午

好多打掉晒

媽媽想郁我d公仔!!!

好難!!!

佢地係我童年回憶

別動他們!!!!

雖然自從我上年敏感完都無拎番佢地出黎

但依然唔郁得佢地@@

 

執到d書-3-就好想拿拿聲考完dse-3-

下年一野掉晒佢地

屋企個書櫃都唔夠位放拉=3=

 

很累喔;(

好想訓覺

但過多陣又要出去補習lw....想訓都唔得;(

 

一陣補完習回家要做晒d功課佢!!!仲要溫書;(

要開始發下力!!!

 

天有不測之風雲

又下起雨

心情會受影響的>3<

回家;(

很累喔;(下雨了;更想睡....

台面已清-3-

但仲係好多野=,=

算拉;果d無位郁...佢地一定要係到;)

搵番上年買既野-3-

成年無帶過....玩下都好;)哈哈

 

不知在傻笑些什麼=w=

今日執野既時候差d比呢盒琴日拎番黎既書kick死我-3-

唉....屋企多年一堆書=3=

我已經無位安置佢地

 
 
TIME:2011-05-21 04:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 20 日  星期五   晴天
 
 


非誠勿擾
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

之前果排睇完非誠勿擾1已經好感動

 

今日又好想睇埋2

點知睇埋就出事拉-3-

我喊到收唔到聲==

首片尾曲同首詩

簡直入肉到咩咁

 

 

最好不相見

最好不相見,便可不相戀。
最好不相知,便可不相思。
最好不相伴,便可不相欠。
最好不相惜,便可不相憶。
最好不相愛,便可不相棄。
最好不相對,便可不相會。
最好不相誤,便可不相負。
最好不相許,便可不相續。
最好不相依,便可不相偎。
最好不相遇,便可不相聚。

但曾相見便相知,相見何如不見時。
安得與君相訣絕,免教生死作相思。

 

“見與不見” ~ 倉央嘉措

你見,或者不見我
我就在那裡   不悲  不喜
你念,或者不念我
情就在那裡   不來  不去
你愛,或者不愛我
愛就在那裡   不增  不減
你跟,或者不跟我
我的手  就在你手裡   不舍   不棄

來我的懷裡  或者   讓我住進你的心裡
默然 相愛
寂靜 歡喜

 

一生很短;婚姻怎麼選都是錯的

長久的婚姻就是將錯就將

 

勁有意思既一套戲

極愛

 

搞到我之後聽番首詩同片尾曲都唔知點解會想喊--

中毒太深了....

 

情緒開始有問題....

 
 
TIME:2011-05-20 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]