天陰陰
心情也不太好
怎麼事情現在才發生?
不是說好了有什麼事都難不到我們的嗎?
遲左出門口;差d以為會遲到
geo*1
牙sir講書拖得好慢
maths*1
教敏兒;)有成功感喔;p
小息
跟珊姐談起來
有種想哭的感覺
感覺很煩喔
潘潘好好笑
中文*2
唉;(
比情很差勁!!
小息
當值
很累喔>3<
eng*2
過得好快
下星期又默書了
小息
落左f.4
有朱古力食;)haha;)
多謝leo
朱古力真好
bafs*2
勁悶
比miss話傾計-3-
唉
無計拉-3-太悶拉;(又眼訓;(
買野食;(
小賣部勁多人
杯麵機又係咁無水-3-
我最愛既XO味都無埋
WHAT THE FXCK!?
好彩姚姚成為我同萍萍抽水對象;)笑死了
食完杯麵買糖;)
今日食左好多糖了-3-成筒糖係補課既時間比我ko了-3-
補acc.我乜都唔記得晒拉媽媽=3=
睇黎今次都要溫好耐-3-
考太多了;(
回家
傾電話
唉~~今天我好煩我好煩我好煩;(
p.s已到17777了-3-7明明是我的幸運數字牙;但怎麼今天不見得有什麼好事