cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"晶"瑩剔透
c0max_ (c0maxschun0w0)
L (ImSiuIanBabe)
emily (emily_wly)
YING
* 全世界最【成 熟】的人*
蟻家1族
螢火蟲;P (tszying219)
樱花峰 (s081049)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
leo弟;)
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
珊姐;p
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
peggy** (Blueyuen)
A B'詩'
詩婷;)
細心"玲"聽
"螢"火蟲
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 5 月 25 日  星期三   陰天
 
 


2011-05-25
 
 
分類: 未分類
 
 

525。

我愛。我

 

讓今天的自己自戀一下

 

怎麼這麼累

 

成個上晝無電話用-3-

張卡出問題

 

ush!!終於續了約;)

我還是3台的同胞

 

今日既時間過得快到呢-3-

 

中文*1

文化

maths*1

覺得自己好叻-3-竟然識做;)

 

小息

 

ls*2

 

小息

 

pe*2

考太極-3-

考完就自由活動咁;)

傾計仔;p

 

小息

入hall

同珊姐傾公仔問題;p

想起很多往事

那隻「搶」回來的傢伙還在我家;)

一直都唔捨得掉;p哈哈

但大概唔知佢係邊個櫃檯到了....lalala

 

回憶湧現

 

放學

miss請全班食雪糕

竟然沒特別開心的感覺=3=

麻木了的我=,=

 

放學

跟曹回家;)傾起援交問題....

何苦呢其實!?

 

回家;抖左幾粒鐘就訓覺了

 

今晚

放鬆自己(拜託!!!你一直都很鬆!!!)

haha;)溫完ls全球化就睡吧;)

 

好好準備明天的課後活動;)

 
 
TIME:2011-05-25 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 24 日  星期二   陰天
 
 


其實我很累
 
 
分類: 整日一覧
 
 

其實我很累。

琴晚;心情差到爆

真的...很難過

真心是屁話;真心是狗糞就真!!!!

容許我嘔心一點點;(

 

最難過的莫過於此。

 

真的哭了

不知怎的

 

落力溫中文

一片空白

咩都睇溫入腦

最終努力算係溫晒重要既3課/_\

其實算是看過

 

1點多睡了

 

一早起身

倦到媽媽的;(

 

繼續天陰

又以為差d遲到-3-

 

eng*2

2堂只想睡

 

小息

 

bafs*1

geo*1

 

小息

 

中文;上左陣就走去覆診

 

巴士站轉左位-3-行遠勁多....

 

看著他們努力預習ls

很可愛的小朋友們

 

等勁耐-3-

最後1點幾先睇完

 

拿拿聲搵野食-3-

食完野趕番學

一邊等車一邊feel到有水-3-嚇得我以為落雨=3=

原來係冷氣機水.....無言


番學既途中見到這個

不再讓妳孤單

琴日見到預告好似唔錯

呢排好多新戲想睇呢-3-

可惜時間唔容許我睇.....唉

 

時間;拜託你走慢一點好嗎??

 

番到學校雪糕車無黎;<

想買盒糖都買唔到

 

沖到上去遲左小小....

 

4點半左右回家

我就累死了

朱古力朱古力都救唔到我-3-

 

6點鐘訓覺

8點半鐘起身做功課

通識-3-一大堆!!!怎麼辦??

 

今晚點溫;(

 

唉;有無動力去溫都成一個問題

 
 
TIME:2011-05-24 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 23 日  星期一   陰天
 
 


天陰。正是我的心情
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

天陰陰

心情也不太好

 

怎麼事情現在才發生?

不是說好了有什麼事都難不到我們的嗎?

 

遲左出門口;差d以為會遲到

 

geo*1

牙sir講書拖得好慢

maths*1

教敏兒;)有成功感喔;p

 

小息

跟珊姐談起來

有種想哭的感覺

感覺很煩喔

 

潘潘好好笑

 

中文*2

唉;(

 比情很差勁!!

 

小息

當值

很累喔>3<

 

eng*2

過得好快

下星期又默書了

 

小息

落左f.4

有朱古力食;)haha;)

多謝leo

朱古力真好

 

bafs*2

勁悶

比miss話傾計-3-

無計拉-3-太悶拉;(又眼訓;(

 

買野食;(

小賣部勁多人

杯麵機又係咁無水-3-

我最愛既XO味都無埋

WHAT THE FXCK!?

 

好彩姚姚成為我同萍萍抽水對象;)笑死了

 

食完杯麵買糖;)

今日食左好多糖了-3-成筒糖係補課既時間比我ko了-3-

 

補acc.我乜都唔記得晒拉媽媽=3=

 

睇黎今次都要溫好耐-3-

考太多了;(

 

回家

傾電話

唉~~今天我好煩我好煩我好煩;(

 

p.s已到17777了-3-7明明是我的幸運數字牙;但怎麼今天不見得有什麼好事

 
 
TIME:2011-05-23 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]