| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 27 日 星期一 
|
2011-06-27
|
| |
一早起身其實已經唔多舒服
我又肚痛;(
早上回校
bafs
勁痛開頭:<
考得很爛
maths
um...比想象中差...
geo-3-
um..
算了
合格就無話好講
下晝出醫局食:p
跟住2點開始咩學友社
:@其實幾徙時間
回家
煲醉後決定愛上你;)
正爆;)
跟住6點幾開始訓;)一訓就訓到9點
起身食飯;)
食完飯沖涼
今晚仲有2份ws同中化野今晚等緊我:(
放心吧...我會ko你們的ush!!!!
| |
|
2011 年 6 月 26 日 星期日 
義工 
|
| |
義工日:)
澤ming生日快樂:)
一早去飲茶wif曹 peggy 琴 澤ming 翁翁同王子;)
飽

1點去到余振強
分野-3-勁亂=3=
跟住出發;)
ush!!有人唱歌:)哈哈
還是第一次咁近聽你地唱歌:)大笑:)
我比足反應>3<

今次係服務失明人士:)
其實今次堅係好玩:)勁開心既一次經歷
成程勁愛同個7歲妹妹玩;)
佢勁可愛;)
識唱帝女花:p
中意玩包剪捶;)
比佢挨住佢會係咁撞我:p
跟住玩完就煮野食;)
開頭都同個妹妹玩:p
跟住搞唔掂就到本大少姐出手;p
其實係整沙律=,=
ush!!!
最後既沙律雖然係暖既
但好快就清晒:)yayaya!!!!
叻叻:)
最後回程
其實很累很累
點知番到屋企仲要無睇鎖匙;(他媽媽的牙
跟住係屋企樓下餵蚊:(
搭車去搵牙媽
番到屋企已經9點:(
跟住為左溫書走去洗頭
點知洗完先發現無帶份野番黎:(
shit!!!
今日好黑好黑牙頂:@
今晚的晚餐
超健康-3-

活動既相:)
以下照片由peggy既相簿提供:)大笑

一早我好努力成為一個垃圾婆=3=
跟住佢地好努力咁「尋寶」
 
好明顯。有人唔做野:p慣住影相:)
我就好努力咁抄抄抄同寫寫寫
 
活動開始:)ush
才發現我呢2日都寫左唔少野牙下:)
p.s
話說我地既尋寶最後勁垃圾咁完左
自己都覺得垃圾-3-
我發現我plan遊戲好差=3=
下次咪搵我:(
我做哄小朋友算
呢個先係cming既本行:)大笑
活動結束:)笑smile
嗯總結是:)跟他們玩;很開心;)
好想再見番個妹妹 | |
|
2011 年 6 月 25 日 星期六 
|
smile=)
|
| |
琴晚跟潔潔說得開心;)
蛋蛋。蛋蛋。
笑死:)
無傾咩深入問題:)
但心煩少了
佢又耍白痴同隻肥雞講野:p
白白痴痴低低能能X)
今朝8點幾比牙爸嘈一嘈
繼續訓;)訓到11點幾:)
洗頭:p
爽
一早起身咩都唔做沖涼洗頭是人生最爽既事;)
ush!準備一陣去余振強做義工:p
happy day:)
今晚回來再打:p

happy day=)
今日就熱死了:@
曬到嘔
哈哈....笑死我既一日
下晝去余振強做義工
其實應該話準備義工:p
太好笑拉大家:)笑死我....
我地聽日要整沙律:p
傾完聽日玩咩遊戲就傾整野食
話說聽日要落水-3-
間盲人學校有泳池;跟住佢地d學生好中意游水=3=
咩事
如無意外
堅持唔落水-,-
中間有時間摺心心;p哈...

 
我要笑。開心的笑;)
聽日澤ming生日;)
早上飲茶去ush!!! | |
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 443 | » |