cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
c0max_ (c0maxschun0w0)
"晶"瑩剔透
VI KI生
Rikku (pkokychan)
leo弟;)
螢火蟲;P (tszying219)
emily (emily_wly)
' 女 ' 仲賢?!
波子
kyy;)
高飛的'燕'
YiNg
* 全世界最【成 熟】的人*
-'呀凍′ (ColdLam)
YING
肥婆 (star_sui2)
蟻家1族
周YAN
珊姐;p
[鈴]蜜blog子
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 6 月 27 日  星期一   晴天
 
 


2011-06-27
 
 
分類: 整日一覧
 
 

一早起身其實已經唔多舒服

我又肚痛;(

 

早上回校

bafs

勁痛開頭:<

 

考得很爛

 

maths

um...比想象中差...

 

geo-3-

um..

算了

合格就無話好講

 

下晝出醫局食:p

 

跟住2點開始咩學友社

:@其實幾徙時間

 

回家

 

煲醉後決定愛上你;)

正爆;)

 

跟住6點幾開始訓;)一訓就訓到9點

 

起身食飯;)

食完飯沖涼

 

今晚仲有2份ws同中化野今晚等緊我:(

放心吧...我會ko你們的ush!!!!

 
 
TIME:2011-06-27 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 6 月 26 日  星期日   晴天
 
 


義工 滿足
 
 
分類: Feeling___
 
 

義工日:)

澤ming生日快樂:)

 

一早去飲茶wif曹 peggy 琴 澤ming 翁翁同王子;)

1點去到余振強

分野-3-勁亂=3=

 

跟住出發;)

ush!!有人唱歌:)哈哈

還是第一次咁近聽你地唱歌:)大笑:)

我比足反應>3<

今次係服務失明人士:)

其實今次堅係好玩:)勁開心既一次經歷

 

成程勁愛同個7歲妹妹玩;)

佢勁可愛;)

識唱帝女花:p

中意玩包剪捶;)

 

比佢挨住佢會係咁撞我:p

 

跟住玩完就煮野食;)

開頭都同個妹妹玩:p

跟住搞唔掂就到本大少姐出手;p

 

其實係整沙律=,=

ush!!!

最後既沙律雖然係暖既

但好快就清晒:)yayaya!!!!

叻叻:)

 

最後回程

其實很累很累

 

點知番到屋企仲要無睇鎖匙;(他媽媽的牙

 

跟住係屋企樓下餵蚊:(

搭車去搵牙媽

番到屋企已經9點:(

 

跟住為左溫書走去洗頭

點知洗完先發現無帶份野番黎:(

shit!!!

今日好黑好黑牙頂:@

 

今晚的晚餐

超健康-3-

 

活動既相:)

以下照片由peggy既相簿提供:)大笑

一早我好努力成為一個垃圾婆=3=

跟住佢地好努力咁「尋寶」

好明顯。有人唔做野:p慣住影相:)

我就好努力咁抄抄抄同寫寫寫


活動開始:)ush

才發現我呢2日都寫左唔少野牙下:)

 

p.s

話說我地既尋寶最後勁垃圾咁完左

自己都覺得垃圾-3-

我發現我plan遊戲好差=3=

下次咪搵我:(

我做哄小朋友算

呢個先係cming既本行:)大笑

 

活動結束:)笑smile

 

嗯總結是:)跟他們玩;很開心;)

好想再見番個妹妹

 
 
TIME:2011-06-26 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 6 月 25 日  星期六   晴天
 
 


smile=)
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

琴晚跟潔潔說得開心;)

蛋蛋。蛋蛋。

笑死:)

 

無傾咩深入問題:)

但心煩少了

 

佢又耍白痴同隻肥雞講野:p

白白痴痴低低能能X)

 

今朝8點幾比牙爸嘈一嘈

繼續訓;)訓到11點幾:)

洗頭:p

 

一早起身咩都唔做沖涼洗頭是人生最爽既事;)

 

ush!準備一陣去余振強做義工:p

happy day:)

 

今晚回來再打:p

happy day=)

今日就熱死了:@

曬到嘔

 

哈哈....笑死我既一日

 

下晝去余振強做義工

其實應該話準備義工:p

 

太好笑拉大家:)笑死我....

我地聽日要整沙律:p

 

傾完聽日玩咩遊戲就傾整野食

 

話說聽日要落水-3-

間盲人學校有泳池;跟住佢地d學生好中意游水=3=

咩事

如無意外

堅持唔落水-,-

 

中間有時間摺心心;p哈...

 

我要笑。開心的笑;)

 

聽日澤ming生日;)

早上飲茶去ush!!!

 
 
TIME:2011-06-25 12:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]