| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 14 日 星期二 時晴時雨
|
天有不測之風雲。
|
| |
今日天氣好怪喔;又落雨又出太陽
還一心以為會有機會見到彩虹;)
很多年沒看過了
記得上次見...係早上...
牙爸收工回家哎醒我出走廊睇彩虹-,-
我又居然真係好興奮出去睇
中意彩虹那種如幻如真的感覺;)
看著他
心情會很好;p
其實蠻愛陽光普照下的雨
很夢幻;)
今日中文作文-3-
史無前例地討厭自己篇文
作得太垃圾
合格既話就好笑....-,-
bafs=,=
就勁多題既....
2題6分無做唔識=,=
咁就唔見左12分拉-3-
算了!
好笑在佢case居然出番同上次ut一樣-,-
好令人無奈ma
回家....
食完野3點開始訓
訓到7點半;p
起身
ush!睇黎今晚有排訓唔到=3=
我要先重溫ls
一陣仲要溫geo既工業;(
加油加油!!!
| |
|
2011 年 6 月 13 日 星期一 
2011 年 6 月 13 日 星期一 時晴時雨
|
天。也病了?
|
| |
琴日一早比個好得人驚既夢嚇醒了
之後出門口補習
akemi唔記得左-,-orz'
完左又自己一個去食lunch
同台既男仔好好笑-,-
唔食得辣既程度有夠誇張
最好笑係佢點野食點到好似比朋友老點咁;)
要忍笑是件苦事喔*v*
回家買包;)
回家hea了好一陣子-,-
睇youtube
個女人實在太神拉
咁完美既-3-
夜晚開始溫bafs!!!
終告2點半完成
上床;開始怕早上的那個惡夢
今日成點先醒;)大笑
這種生活牙~~是幸福還是罪?!
ush!等緊爸爸帶回來既lunch:)
一陣食完野就開始我既溫書;p
今日溫既係.....GEOT^T唉
今天的我;狂吃朱古力;( | |
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 443 | » |