cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"螢"火蟲
"婷婷"玉立
珊姐;p
emily (emily_wly)
周衍衍
太平 (peter71143)
高飛的'燕'
* 全世界最【成 熟】的人*
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
peggy** (Blueyuen)
; yellow ;
樱花峰 (s081049)
A B'詩'
L (ImSiuIanBabe)
蟻家1族
周YAN
臭臭;p
Rikku (pkokychan)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
kyy;)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 7 月 18 日  星期一   時晴時雨
 
 


嚇死我既一日-3-
 
 
分類: 未分類
 
 

指甲又變色了:)

但今次...說不上有色:)

久的已看厭-,-

應該過多2日又轉=3=

 

12點醒

 

睇電影:)

初戀這件小事

 

男主角令仔到...唔係講笑

 

感人又好睇既一套電影=)=)

 

跟住睇醉後;)

 

準備沖完涼溫中化orz'

想起就想死:(

 

聽日覆診;)

 

p.s

話說今日下晝發生左件事:(

我家有隻雀-3-擅進民宅

我頂

最驚識飛既野:@

特別係雀仔同蜜蜂:(

 

事件係咁

我食完野;拎入廚房掉

一開水;點知成隻黑蚊蚊既物體係爐頭拍翼飛走

頂;嚇死媽媽女兒了

 

嚇到我尖叫-3-跟住呆左唔識郁=3=

 

冷靜左陣掉完野仲勁驚行出聽睇下佢走左未

跟住去牙爸間房哎醒佢

佢竟然話「你咁大個女,都驚雀仔,你唔正常」

什麼ma-3-

痴線....

 

我發現屋企好唔安全!!!!

危險到爆=3=

 

完。

 
 
TIME:2011-07-18 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 7 月 17 日  星期日   晴天
 
 


2011-07-17
 
 
分類: 未分類
 
 
天很黑,下了幾天雨。
看來沒有要停下來的感覺。
聽?雨點看書,天長?地久?
時間重來一次,結果又一定是完美嗎?
一早起身,自己一個抽血去,職員診所唔肯抽要去街症,跟住再去兒童部。
抽完血已經十一點幾。
又一個人回家。路很靜。心,空空的。
發現每次抽完血回家也有這種感覺。
翻到屋企,媽媽又準備出門口番,工屋企又再一次得翻我。
三點忍唔住落街了,電話繩,買不回:(好像不再出那個尺寸的玻璃樽了。
去買雪糕,自己一個坐了半小時便回家。
很累便睡了,九點才起身食飯。
我真的不愛孤獨,無奈生活必須如此。
養動物既衝動又回來了,多想有樣有生命,會動的東西陪陪自己。

天氣差。心情亦改變了,頹廢的生活叫人想死
 
 
TIME:2011-07-17 01:13 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 7 月 15 日  星期五   時晴時雨
 
 


2011-07-15
 
 
分類: 整日一覧
 
 

連續3天的補課

累夠了我

 

琴晚溫bafs溫到2點幾

媽媽都2點半先回家

 

今日又8點半起身

 

9點出門口

 

下雨了。

 

番到去做quiz

芬芬放低我地自己消失左

差唔多收卷先番黎:)

 

本身話quiz完就走得

 

點知quiz完仲教書

 

最後11點幾放;)

都好...<3

 

在校門唱咀香園咀香園=)笑死我;p

 

回家....哈哈

嚇死姚姚了;p

但最後我太忘形-,-慣住望住佢笑

一掉轉面大大隻白鴿係我面前

 

嚇到我尖叫退後=,=

我屋企樓下有夠危險....

 

回家煲劇;)

2集城市獵人

 

娜娜牙娜娜

怎麼這麼慘牙你

一個外表堅強;但明明軟弱得很的女人

 

ush!

聽日又要抽血了:(

今晚舉下重野先:)haha

 
 
TIME:2011-07-15 11:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]