| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 7 日 星期四 
|
2011-07-07
|
| |
忽然渴望藍藍天空 大雨大雨的降臨
琴晚很不快-,-
手機一趺落地....以為無野
上到床訓係到玩電話既時候突然摸到塊玻璃碎
碎了:(
看著碎片.....唔知嗡咩好=,=

有必要那麼弱嗎
有必要那麼不堪一擊嗎?
唉
我的快樂永遠只有一刻-3-
厄運還是離不開我;(
明天去城大彩排
只望一切順理
今天心情很燥/_\
| |
|
2011 年 7 月 6 日 星期三 
|
心情好爆了!!!
|
| |
睡得超足=)
心情很好的
天氣也十分好;)
藍天跟白雲:p
早到了;)
坐在國tai城門口傾計:)
看著不斷經過既空姐同空中少爺=)
有個空姐走黎話係我地師姐:p嚇親我了....哈哈

 
我們可愛的芬芬;)
四圍影相;)係偷拍=)哈哈

5點回程;)
累了累了
餓了餓了;(
回到何文田去左m記:)食完又勁飽.....orz''
哈哈;)回家有人陪我玩拼圖!!!!
正正正
我老公很可愛<3
 

20mins後
;)最後羸了;)
好了-,-我瘋夠了@_@
haha>3
黎緊幾日應該都好忙.....
P.S
琴晚發現左一塊勁大塊既黑色大毛巾;)
夜晚開冷氣凍既時候披住一流
我決定搵日得閒整蛋糕:)希望成功-3-
但都要搵時間=,= | |
|
2011 年 7 月 5 日 星期二 
|
2011-07-05
|
| |
琴晚睡得安穩:)
訓得著既日子很好
起身;)睇電視
尋秦記....幾好笑其實:)
3點出門口搵野食:)
買了一盒雪條回家
很抵
這酷熱的日子
令人難受;(
簡直會瘋掉


很好吃的它:)
自己的童話
路 愿踏遍可見每一步 異地到訪怎可料到
何時步往終點那條路 引導我命途
從相識 從相愛 從錯誤後迷路 已踏破天際
而對岸 或者會更美好
但我的腳步朝著遠方 無懼跌倒
走 從迷宮找到情人嗎
曾途經賞遍地野花 不惜代價
我內心依然憧憬這童話
運氣太差 連鞋都穿破誰同情嗎
曾幻想出去遇下個他
陽光如可照遍天下 沒相愛結局 便不可愛嗎
沿途自己走也優雅
忘 絕路里轉到壯闊天地
大路里增添出發士氣
步向禁區不怕潛入 這段過渡期
時風吹 時灑雨 而我并沒防備
愛情難得到 難抱住 同心半個世紀
但我的腳步朝著遠方 期待轉機
走 從迷宮找到情人嗎
曾途經賞遍地野花 不惜代價
我內心依然憧憬這童話
運氣太差 連鞋都穿破誰同情嗎
曾幻想出去遇下個他
陽光如可照遍天下 沒相愛結局 便不可愛嗎
沿途自己走也優雅
走 從迷宮找到情人嗎
圍牆遮擋了預算嗎
不必害怕 我內心依然憧憬這童話
運氣太差 連鞋都穿破誰同情嗎
曾幻想出去遇下個他
余生總可一個走吧 沒有相愛結局 便不可愛嗎
迷城獨闖也不怕
腳唔知搞咩好痛-,-
唔通又拗親?定琴日游水既後遺症? | |
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 443 | » |