cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
周YAN
YING
[鈴]蜜blog子
CARMEN:> (CarmenLixdd)
"螢"火蟲
肥婆 (star_sui2)
SUSU (evisu9)
Rikku (pkokychan)
詩婷;)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
; yellow ;
peggy** (Blueyuen)
YiNg
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
★青衣leung(: (leungl0ve)
YinG2 (billy2002)
"婷婷"玉立
emily (emily_wly)
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
"ling"蜜blog
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 7 月 7 日  星期四   晴天
 
 


2011-07-07
 
 
分類: 未分類
 
 

忽然渴望藍藍天空  大雨大雨的降臨

 

琴晚很不快-,-

手機一趺落地....以為無野

上到床訓係到玩電話既時候突然摸到塊玻璃碎

碎了:(

 

看著碎片.....唔知嗡咩好=,=

有必要那麼弱嗎

有必要那麼不堪一擊嗎?

 

我的快樂永遠只有一刻-3-

厄運還是離不開我;(

 

明天去城大彩排

只望一切順理

 

今天心情很燥/_\

 
 
TIME:2011-07-07 06:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 7 月 6 日  星期三   晴天
 
 


心情好爆了!!!
 
 
分類: 整日一覧
 
 

睡得超足=)

心情很好的

 

天氣也十分好;)

藍天跟白雲:p

 

早到了;)

坐在國tai城門口傾計:)

看著不斷經過既空姐同空中少爺=)

有個空姐走黎話係我地師姐:p嚇親我了....哈哈

我們可愛的芬芬;)

四圍影相;)係偷拍=)哈哈


 

5點回程;)

累了累了

餓了餓了;(

 

回到何文田去左m記:)食完又勁飽.....orz''

 

哈哈;)回家有人陪我玩拼圖!!!!

正正正

我老公很可愛<3

 

20mins後

;)最後羸了;)

 

好了-,-我瘋夠了@_@

haha>3

 

黎緊幾日應該都好忙.....

 

P.S

琴晚發現左一塊勁大塊既黑色大毛巾;)

夜晚開冷氣凍既時候披住一流

 

 

我決定搵日得閒整蛋糕:)希望成功-3-

但都要搵時間=,=

 
 
TIME:2011-07-06 09:42 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 7 月 5 日  星期二   晴天
 
 


2011-07-05
 
 
分類: 整日一覧
 
 

琴晚睡得安穩:)

訓得著既日子很好

 

起身;)睇電視

尋秦記....幾好笑其實:)

 

3點出門口搵野食:)

買了一盒雪條回家

很抵

 

這酷熱的日子

令人難受;(

簡直會瘋掉

很好吃的它:)

 

 

自己的童話

路 愿踏遍可見每一步 異地到訪怎可料到
何時步往終點那條路 引導我命途
從相識 從相愛 從錯誤後迷路 已踏破天際
而對岸 或者會更美好
但我的腳步朝著遠方 無懼跌倒

走 從迷宮找到情人嗎
曾途經賞遍地野花 不惜代價
我內心依然憧憬這童話 
運氣太差 連鞋都穿破誰同情嗎
曾幻想出去遇下個他
陽光如可照遍天下 沒相愛結局 便不可愛嗎
沿途自己走也優雅

忘 絕路里轉到壯闊天地
大路里增添出發士氣
步向禁區不怕潛入 這段過渡期
時風吹 時灑雨 而我并沒防備
愛情難得到 難抱住 同心半個世紀
但我的腳步朝著遠方 期待轉機

走 從迷宮找到情人嗎
曾途經賞遍地野花 不惜代價
我內心依然憧憬這童話

運氣太差 連鞋都穿破誰同情嗎
曾幻想出去遇下個他
陽光如可照遍天下 沒相愛結局 便不可愛嗎
沿途自己走也優雅

走 從迷宮找到情人嗎
圍牆遮擋了預算嗎
不必害怕 我內心依然憧憬這童話

運氣太差 連鞋都穿破誰同情嗎
曾幻想出去遇下個他
余生總可一個走吧 沒有相愛結局 便不可愛嗎
迷城獨闖也不怕

腳唔知搞咩好痛-,-

唔通又拗親?定琴日游水既後遺症?

 
 
TIME:2011-07-05 08:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]