cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
麥....
波子
螢火蟲;P (tszying219)
L (ImSiuIanBabe)
臭臭;p
周YAN
-'呀凍′ (ColdLam)
蟻家1族
詩婷;)
肥婆 (star_sui2)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
' 女 ' 仲賢?!
YinG2 (billy2002)
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
A B'詩'
YiNg
YING
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
[鈴]蜜blog子
* 全世界最【成 熟】的人*
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 8 月 9 日  星期二   時晴時雨
 
 


hate it!!
 
 
分類: 整日一覧
 
 

失眠又再一次找上我

5點先訓得著

8點3起身;(累得很!!!!!!

Hate IT!!!!

 

出門口補課!!今日直踩到5點;)

 

落雨天;)

好處是不用熱

不好處是不好行!!

 

番到去講set5

無帶=3=

最後5個share一本;)

其實很悶;(係到搵vocab.

跟住就到講作文

一樣悶;(

肚很餓

早上沒吃早餐:(

 

肚子餓到有點痛-3-

 

12點終於放了;)

好彩上次有溫書

唔洗留低默書:(

 

跟住出去醫管叵食wig珊meiling小羊

nice talk:)

笑死我了;)

很好笑很好笑=)

meiling可愛了喔>3<

哈哈你死左:)

其實笑點係你扮既哈哈到:p

 

愈坐愈凍

買埋外賣比鄒鄒就回去了:p

:@討厭的男人!!!!!!!!!你唔好比我知你叫乜名

*(#&)(*$*()_

激x死我:@

鬼知你果盒出前一丁係咪我要既炒公仔麵

鬼知你地煮幾耐:@

居然發脾氣

真係嬲到媽媽牙:@

勁度差既態度!!!!!!!!!!

講起就火爆!!!!!!!!

妖!!!講起就炆

 

跟住就回校了;)

 

抖左粒粒鐘開始maths補課

 

哈哈;)又係好開心咁過=)

笑左3粒鐘;)哈哈哈

但話說d數做到人癲-_-

好野份pp差第6課既LQ!!

 

回家wif鄒;);)

 

番到屋企都5點半;(很累

本想訓訓的...

點知心動去左搽指甲油-_-

我有夠身痕;(

 

一搞就粒幾鐘....

 

但煮完飯圓點都花了-,-

無心情搞佢了..........

比佢keep幾日就算

 

我定是傻了;(

明知自己憎洗野

竟然一個人食都去開爐炒飯==

仲要開左勁多隻碗

 

炒完就會唔想食-_-

睇黎仲未病清晒;(

 

算了

聽日唔洗番

決定趕功課

趕得幾多得幾多;(

今晚=3=只望訓得著

 

習慣夜訓;明明想訓都訓唔到

是一種無肋!!!!!

 

努力留番聽日=)

 
 
TIME:2011-08-09 09:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 8 月 8 日  星期一   時晴時雨
 
 


繼續病;(:( 作嘔
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

琴晚一心溫ls

溫完今朝繼續發燒-3-

就不想番了:(請假去了;(

溫了一晚的東西;派不上埸

 

其實琴晚訓得好差

訓低個人更加想嘔:(

 

由5點開始就係咁醒=3=

醒到7點都可以話無訓-,-

閉著眼....但其實沒睡著;(

 

8點起身量量體溫就算了;(

 

在床上攤左粒幾鐘....沒睡好;(

明明眼訓得很

 

但真的-3-很想嘔!!!!!!

 

9點幾起身食左2碗粥再訓;終於訓到2粒鐘:(

2粒鐘醒後又沒睡意;(

 

起身玩電腦.....

但其實不停進出廁所;(

 

今年的我;身體變差了嗎?

怎麼總是在病牙!!!

 

討厭的:@

 

一心諗住唔去補習改期

點知佢最近都要去九龍灣

仲要聽晚-,-

算了==我放棄!!!

還是撐著去補習吧一陣;(

 

 

燒已退;但仍是想嘔;@

 

爸爸回來;)拎佢部機推銀=,=

一推就連升幾個lv.今天升得很快=)

但訓低耐左的確很想嘔;(

 

幸好是燒不算高;(

 

話說我真的發冷=3=

我連開風扇都覺凍=,=

吹風扇都要披毛巾;但已經係開最細果個-_-

 

btw;粥加d栗米好食好多!!!!!

 

只望一陣補習唔洗進出廁所:(唉.....真的心煩!!><

出門口補習=)

今日無咁熱....

 

預早左出門口

點知部車岩岩先到=,=

我仲要第1個上==

個司機由頭講電話講到尾-_-

唔夠3句就有粗口==

 

我心情已經炆炆地....聽完更炆=3=

 

係黑布街窒勁耐:@

 

一落車竟然見到上次問我拎錢既男人向警察叔叔問路=3=

即刻走人!!

 

跟住又要係旺角街頭快行=,=

仲無拉拉殺出個男人問問卷

我同佢講好急我趕時間

佢就跟住話唔緊要好快問5題

跟住就開始問

點知其實問2題-3-

但重點係佢最後好可愛咁同我講byebye;)

仲要揮手

我笑左=)哈哈

把聲勁細路無拉拉:p

 

最後又遲早小小去

好彩未教野=)

 

跟住就咁上左粒幾鐘

 

回家=)

 

聽日又是一連串補課:@

我今晚訓到就應該早訓=)訓到既話

 
 
TIME:2011-08-08 08:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 8 月 8 日  星期一   晴天
 
 


病了病了 作嘔
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

1點起身;)

 

跟住洗頭去食lunch

 

買完野回家;)

 

串左成個下晝珠仔;)

我條黃晶回來了;)

 

得閒買d紫晶黎串都好;):)

 

夜晚食飯

食完睇港姐;p:p

哈哈

笑死

 

睇完已經11點=3=

又唔舒服拉開始;(

開頭肚痛

之後作嘔=3=

 

跟住發燒:@

wtf?

我仲要溫聽日個ls quiz:( cming都喊了;(

 

努力吧-3-

生病不是籍口!!!

 
 
TIME:2011-08-08 01:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]