| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 8 月 3 日 星期三 
|
2011-08-03
|
| |
又是一天不用補課補習的大日子牙;)
是時候做功課了=3=
但重點係佢地多到可怕@_@
算了;要面對的還是要面對牙~~哈哈
敏感好似無咁嚴重了;(只望快d無事==
琴晚訓訓下都feel到痕:@

收留了一隻斷腳的啤啤熊:)
好想同佢換左件衫去-_-
這個牌;跟了我2年:)
是時候拆下了=)
2年來有笑有淚:)

下晝又出左去何廣wif媽咪:)
新地很正;p
買左枝野;p
早餐飲呢個唔錯:p又夠飽:)
今日有豬耳仔食:p開心;p
晚上就是我努力的時間了
book report作文reading!!我今晚清晒你地吧;)一於咁話:p大笑
| |
|
2011 年 8 月 2 日 星期二 
|
2011-08-02
|
| |
shit!!
疑似皮膚敏感發作:@
一粒粒咁...又紅=,=
想死=,= | |
|
2011 年 8 月 1 日 星期一 
|
8月開始拉:)
|
| |
:)happy talk:)
我們都很灰:p
一齊灰吧姊妹==
訓得4粒鐘又起身補課=,=
真的超累--
ls補完番屋企食飯
食完飯睇醉後決定愛上你
電腦lod得好差好差=3=
火起了睇到-,-
4點鐘訓覺算:)
訓左1粒鐘又起身補習=,=
如此忙碌既一日
今日交通很窒
由街頭到街中間=3=部車停左勁耐
成5分鐘==忍不住落車行算;@
時間已趕...:(明明係好多時間
變到我又要係旺角街頭狂奔==
明明今日星期1;但點解條街多人成咁??
去到岩岩趕得切未開始@@
補完就去左m記買外賣番屋企
點知比個男人問拎錢=,=
我又好理性答佢唔比
我應該傻傻地-,-
回家又是自己一個吃.....
今晚還是早點睡;要補番;p
聽日又補課=3=要命...
azaz frighting!!!azaz frighting!!
ush!!
潔潔也要azaz frighting喔:) | |
|
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 443 | » |