| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 1 日 星期五 
|
2011-07-01
|
| |
心情勁炆
吃不到雪糕吃不到朱古力
反而選了麻曙跟薯片
喉嚨痛就由它
沒心情理了
他發脾氣可以
但休想發到我的頭上去
| |
|
2011 年 6 月 30 日 星期四 
這2天:) 
|
| |
29/6
琴日開始追城市獵人;)
一日追8集...我很誇張吧:)
笑笑
忍左日食唔到雪糕
點知依然落雨
仲要勁大:@
雪糕夢醉;(
唯有整「口者利」頂住肚:p
甜品的cming又來了
今次整我最愛既青檸同媽媽最愛既可樂:)
其實咁睇好似藥水-,-

見有d時間又整指甲:)
今次既有點醜-3-
放心拉:)正式放假我會整過.....
晚上:)
整成品:)超好食!!!
今次大大大成功喔
為左追劇又2點訓:)

完夢?
一早爸爸無帶鎖匙:)
有其父必有其女既意思。大概就是如此:)
煲剩小小第10集就出門口番學補課:)2點
ue lis。oh!!wtf??勁難=3=
聽都聽唔明
連佢嗡到邊都唔知-,-
shit!
成張台做到放棄晒咁既樣:(
4點放:)ush!!!
去m記完夢
叫了個我最愛既朱古力新地:p
最中意果隻朱古力醬:)

本身想剪髮
押後到聽日:)
一個人拎住2大盒麥精加盆仙人掌:)
對也。屋企多左位新成員:)就係仙人掌先生:)

happy day=)總算...
ps珊姐辛苦你了:)相我將會入好我地影既令相:做回報):)
smile:):) | |
|
2011 年 6 月 28 日 星期二 暴雨
|
下雨天;)
|
| |
一早起身就下雨了
。心情難免受影響
琴日太晚睡
一整日都在累累累
下雨天更累;(
敏兒有番;好出奇:)出奇過出奇蛋;)
好了...好爛-3-
eng*2
ls*2
合格-3-竟然:)
中文
合格-,-
其實今天心情不算太壞
最壞的昨天已過:)
一放學就很想食雪糕
其實琴日已經好想食;(
放學4人去左m記食lunch
傾到3點先走:)
回家...下著雨
天灰
心冷
但還是很想食雪糕-,-
 
今日同公仔拍寫真:)
它是我落寞時的伴;)看著他那大大的笑容:)比較安心 | |
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 443 | » |