| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 7 日 星期二 
|
2011-06-07
|
| |
假期後的一天;
天好像好了一點;)至少有點風....
今日考既係eng作文
2篇文都很垃圾的作完
其實很討厭用英文作文
毫無頭緒-,-
仲要勁白痴=,=
作長文果時...以為得3題揀;
仲係到諗;死拉...3題咁難點作;(
正想死死地氣作既時候...發現後面仲有;)
開心開心;)
話說篇短文結局好好笑;)
救我既係我老豆-,-
有夠無奈吧...
自己都無奈了很久==
回家-,-
係屋企樓下比隻白鴿嚇死了
無拉拉跳起......
嚇到我彈開-3-
點知正諗住安全入到室內之後
上面隻白鴿又飛
媽媽的;嚇到我;(
番到入面等lift,發現隻死人白鴿係門口行黎行去
有夠可怕的...
牠們;真的不怕人耶
如果果唔驚佢;實一野開門撞死佢!!!!
可惜;我是怕雀的=c=
回家就是睡;(
一訓就訓左4粒鐘-3-
我今日的精力存夠了吧?
今晚一於溫晒maths佢;)聽日開始溫bafs;)一於咁話.....
又是自以為很好的一個plan
這麼熱的天氣
剪短頭髮的意念總是不停的萌生!!

一野係中間剪落去;是一種快感!!大笑;)
| |
|
2011 年 6 月 6 日 星期一 
|
端午節
|
| |
端午節。快樂?
琴晚好努力咁達成自己既說話;溫完5b!!!
夜已深。
沖完涼都成2點-,-
回房還是沒睡
上youtube睇左首願意不愛你
我竟然喊=,=
其實套野幾好睇@_@
考完試我要睇<<醉後決定愛上你>>
睡了
點知吹左一晚冷氣
鼻又玩完了;(
一早起身;個鼻窒晒=,=
食完野開始溫書
溫完eng作文-,-
很無奈吧
作文都要溫==
沒錯;(就是要溫....
ush
今晚再溫埋5A吧;如果可以......如果咯如果
今晚還是別太晚睡好了;(不然又病.....X_X
天牙;你幾時落雨牙?等得夠久了吧!!
我又開始眼訓了~~ | |
|
2011 年 6 月 5 日 星期日 酷熱
|
熱死熱死!!!
|
| |
大好的星期日
就熱死了!!!
一早比爸爸嘈醒
@_@病人需要休息嫁其實
但為左我部手機上到網,沒辦法了;)哈
最後提早左勁多醒了;(
11點11出門口
天氣熱得要命
簡直!!!!想死
我都係岩做它女多d-3-
日日留係屋企最岩我;(
好彩聽日有多日假比我溫書=_=
想著考完試可以約潔潔>3<
這會有點動力?
還是沒有;(
補完習
搵牙爸牙媽
佢地竟然話食韓燒-3-
我好乖-,-食熟食;)哈
食完買mon;買完mon買鞋@@
我家終於多了對新的拖鞋了
明明就橙色好睇d!!!媽媽死要我買紅色
>_<
上van仔爸爸也說了;你著定個女著姐;成日逼人買唔中意既野!!
多麼想認同!!!

回家吃我既甜點
精神回來了!!!
cming重生了;)大笑大笑...!!!
食完藥;睇準基
睇準基是不會累的!!!
深信這個道理就沒錯<33
難得今日有精神
我今晚誓死要溫完一本數學書;(
嗯...我可以的...可以的....可以的....可以的(愈黎愈細聲...最後靜了-3-)
不管了;試左先算拉;(
再唔溫我仲唔玩完???
好彩聽日放假;不然我更想死!!!
但願自己今晚千萬千萬別睡著就好.....千萬不要不要>3<
我不要做懶人!!! | |
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 443 | » |