cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
‘牙文﹏ (evan_lookme)
emily (emily_wly)
A B'詩'
麥....
SUSU (evisu9)
蟻家1族
周YAN
Lokling:) (lokling_love)
細心"玲"聽
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
"ling"蜜blog
★`Chui (ChuiYan1121)
"婷婷"玉立
珊姐;p
周衍衍
高飛的'燕'
* 全世界最【成 熟】的人*
' 女 ' 仲賢?!
太平 (peter71143)
YiNg
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 6 月 7 日  星期二   晴天
 
 


2011-06-07
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

假期後的一天;

 

天好像好了一點;)至少有點風....

 

今日考既係eng作文

 

2篇文都很垃圾的作完

其實很討厭用英文作文

毫無頭緒-,-

 

仲要勁白痴=,=

作長文果時...以為得3題揀;

仲係到諗;死拉...3題咁難點作;(

正想死死地氣作既時候...發現後面仲有;)

開心開心;)

 

話說篇短文結局好好笑;)

救我既係我老豆-,-

有夠無奈吧...

自己都無奈了很久==

 

回家-,-

係屋企樓下比隻白鴿嚇死了

無拉拉跳起......

嚇到我彈開-3-

點知正諗住安全入到室內之後

上面隻白鴿又飛

媽媽的;嚇到我;(

 

番到入面等lift,發現隻死人白鴿係門口行黎行去

有夠可怕的...

牠們;真的不怕人耶

如果果唔驚佢;實一野開門撞死佢!!!!

可惜;我是怕雀的=c=

 

 

回家就是睡;(

一訓就訓左4粒鐘-3-

 

我今日的精力存夠了吧?

 

今晚一於溫晒maths佢;)聽日開始溫bafs;)一於咁話.....

又是自以為很好的一個plan

 

這麼熱的天氣

剪短頭髮的意念總是不停的萌生!!

一野係中間剪落去;是一種快感!!大笑;)

 
 
TIME:2011-06-07 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 6 月 6 日  星期一   晴天
 
 


端午節
 
 
分類: 整日一覧
 
 

端午節。快樂?

 

琴晚好努力咁達成自己既說話;溫完5b!!!

 

夜已深。

沖完涼都成2點-,-

回房還是沒睡

上youtube睇左首願意不愛你

我竟然喊=,=

其實套野幾好睇@_@

考完試我要睇<<醉後決定愛上你>>

 

 

睡了

 

點知吹左一晚冷氣

鼻又玩完了;(

一早起身;個鼻窒晒=,=

 

食完野開始溫書

 

溫完eng作文-,-

很無奈吧

作文都要溫==

沒錯;(就是要溫....

 

ush

今晚再溫埋5A吧;如果可以......如果咯如果

 

今晚還是別太晚睡好了;(不然又病.....X_X

 

天牙;你幾時落雨牙?等得夠久了吧!!

 

我又開始眼訓了~~

 
 
TIME:2011-06-06 04:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 6 月 5 日  星期日   酷熱
 
 


熱死熱死!!!
 
 
分類: 整日一覧
 
 

大好的星期日

就熱死了!!!

 

一早比爸爸嘈醒

@_@病人需要休息嫁其實

但為左我部手機上到網,沒辦法了;)哈

 

最後提早左勁多醒了;(

11點11出門口

 

天氣熱得要命

簡直!!!!想死

 

我都係岩做它女多d-3-

日日留係屋企最岩我;(

 

好彩聽日有多日假比我溫書=_=

想著考完試可以約潔潔>3<

這會有點動力?

還是沒有;(

 

補完習

搵牙爸牙媽

佢地竟然話食韓燒-3-

我好乖-,-食熟食;)哈

 

食完買mon;買完mon買鞋@@

我家終於多了對新的拖鞋了

明明就橙色好睇d!!!媽媽死要我買紅色

>_<

上van仔爸爸也說了;你著定個女著姐;成日逼人買唔中意既野!!

多麼想認同!!!


回家吃我既甜點

精神回來了!!!

 

cming重生了;)大笑大笑...!!!

 

食完藥;睇準基

睇準基是不會累的!!!

 

深信這個道理就沒錯<33

難得今日有精神

我今晚誓死要溫完一本數學書;(

嗯...我可以的...可以的....可以的....可以的(愈黎愈細聲...最後靜了-3-)

 

不管了;試左先算拉;(

再唔溫我仲唔玩完???

 

好彩聽日放假;不然我更想死!!!

 

但願自己今晚千萬千萬別睡著就好.....千萬不要不要>3<

我不要做懶人!!!

 
 
TIME:2011-06-05 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]