cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
[鈴]蜜blog子
親"梅"勿友
Lokling:) (lokling_love)
★青衣leung(: (leungl0ve)
YiNg
' 女 ' 仲賢?!
"螢"火蟲
-'呀凍′ (ColdLam)
臭臭;p
emily (emily_wly)
麥....
肥婆 (star_sui2)
細心"玲"聽
; yellow ;
周YAN
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
周衍衍
"ling"蜜blog
leo弟;)
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 7 月 22 日  星期五   晴天
 
 


書展 疲倦
 
 
分類: 整日一覧
 
 

8點9起身;)

準備一切去書展:):)

 

係巴士偷聽個母女傾計

媽媽問女女;比你揀你中意係香港 美國定馬來西亞住?

個女女話中意係美國,因為有狗狗同貓

跟住再問...佢話中意馬來西亞既香蕉;)

笑死....童真牙~~

 

遲到了;(

搭船過灣仔

 

買3文治同咖啡做早餐:)

美味

.....唔洗排隊-,-

行到去即刻考評局買pp-3-

最後買左本geo水平參照

 

跟住去買pp ans

買左本maths同geo;仲有本雞精書

 

話說好多小說平得離譜!!!

只是自己時日無多=,=邊得閒睇佢地:(

只好放棄

 

跟住開始閒走;):)

haha:)

行到12點幾到睇完書上去睇文具

買左幾枝筆

 

回家就後悔了;(點解唔買包塗改帶?

難得有橙色呢:(

 

可怕:(

 

跟住睇到3點半到先係會展走-,-

行去地鐵站搭去旺角食lunch

 

其實-3-那已經唔lunch了吧=,=

 

沒錯-,-又是這裡....

因為係書展睇完本韓國書

好想食石頭鍋飯:)

看珊姐的表情;多麼的疲累牙!!!的確...!!我都好倦:(

終於飲到芋香珍珠;(

上次哎極佢都同我講茱香-,-最後放棄同佢嘈=3=

 

食完飯已經5點-,-

跟住去旺中搵3眼仔;):)

 

跟住同珊姐分散後繼續自己一個係街頭遊蕩搵3眼仔;)

最後無功而回:(

 

買左枝襪膠便回家;)

 

點知落到樓下比個牙生折住左做問卷-,-本身唔想答

但又口多多話自己唔食煙==

跟住佢就繼續問落去...算吧

做下好心;)

他們也辛苦了:):)

 

回家:p

 

飯也沒吃

點食?明明岩岩先食飽-,-

 

反而好想食甜品;(:(

 

好了

 

黎緊既2日實忙死媽媽女兒了:(

 

功課!!!我實ko你的:@:@

 
 
TIME:2011-07-22 11:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 7 月 20 日  星期三   時晴時雨
 
 


2011-07-20
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

8點3起身

;)準備番去補課ush!!>_<

 

天帶點雨。不用柦理頭髮的日子真方便

這大概是這頭髮的唯一好處;(

沒有長長的頭髮可以變型

沒有長長的頭髮去保暖

 

唯一的好處就是不用特別打理

突然想起

琴日應該再剪短dd

咁下個月番學都唔洗扎

超方便的說

 

補課

同d班一齊-3-

感覺有點怪

隔離位不說話:(

悶足3粒鐘

 

回家

跟爸爸提議買倉鼠;被否決了;(

應該是秒殺了

傷心;(唉

 

有伴的夢沒了沒了

 

 

 

今晚又要跟中化對決了;(

討厭的中化

就好似讀中史咁

簡直殺死我:(

 

這陣子很愛聽一首歌

When you are gone

總知是大愛:)

AL的聲音好正;)!!!

 
 
TIME:2011-07-20 07:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 7 月 19 日  星期二   晴天
 
 


剪不斷。理還亂
 
 
分類: 整日一覧
 
 

一早起身去醫阮同爸爸食早餐

跟住覆診:)

停藥了。

 

睇完醫生回家抖抖

抖左陣出門口食lunch

又飲茶-3-

 

媽媽專哎d有嚴西既野==

omg

點食:(

 

食完野剪頭髮:)

剪不斷

理還亂

 

剪得-3-蠻短=3=

其實之前明明話要留長

留到岩岩見到效果就剪掉了-,-

仲要咁短==

之後番學唔扎辮都可能得==

 

剪完就會後悔=3=

這就係我每次剪完既後果;(

 

 

回家很累;(訓下都好;)

 

今晚執房一於

執完又訓得:)

 

聽日要番學補課:(

 

p.s

這陣子不知原因的;特別惹蚊:(

我份身已經有成5個蚊「爛」=,=發生咩事

 
 
TIME:2011-07-19 07:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]