| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 22 日 星期五 
書展 
|
| |
8點9起身;)
準備一切去書展:):)
係巴士偷聽個母女傾計
媽媽問女女;比你揀你中意係香港 美國定馬來西亞住?
個女女話中意係美國,因為有狗狗同貓
跟住再問...佢話中意馬來西亞既香蕉;)
笑死....童真牙~~
遲到了;(
搭船過灣仔
買3文治同咖啡做早餐:)
美味
.....唔洗排隊-,-
行到去即刻考評局買pp-3-
最後買左本geo水平參照
跟住去買pp ans
買左本maths同geo;仲有本雞精書
話說好多小說平得離譜!!!
只是自己時日無多=,=邊得閒睇佢地:(
只好放棄
跟住開始閒走;):)
haha:)
行到12點幾到睇完書上去睇文具
買左幾枝筆
回家就後悔了;(點解唔買包塗改帶?
難得有橙色呢:(
可怕:(
跟住睇到3點半到先係會展走-,-
行去地鐵站搭去旺角食lunch
其實-3-那已經唔lunch了吧=,=
沒錯-,-又是這裡....
因為係書展睇完本韓國書
好想食石頭鍋飯:)

看珊姐的表情;多麼的疲累牙!!!的確...!!我都好倦:(
終於飲到芋香珍珠;(
上次哎極佢都同我講茱香-,-最後放棄同佢嘈=3=

食完飯已經5點-,-
跟住去旺中搵3眼仔;):)
跟住同珊姐分散後繼續自己一個係街頭遊蕩搵3眼仔;)
最後無功而回:(
買左枝襪膠便回家;)
點知落到樓下比個牙生折住左做問卷-,-本身唔想答
但又口多多話自己唔食煙==
跟住佢就繼續問落去...算吧
做下好心;)
他們也辛苦了:):)
回家:p
飯也沒吃
點食?明明岩岩先食飽-,-
反而好想食甜品;(:(
好了
黎緊既2日實忙死媽媽女兒了:(
功課!!!我實ko你的:@:@
| |
|
2011 年 7 月 20 日 星期三 時晴時雨
|
2011-07-20
|
| |
8點3起身
;)準備番去補課ush!!>_<
天帶點雨。不用柦理頭髮的日子真方便
這大概是這頭髮的唯一好處;(
沒有長長的頭髮可以變型
沒有長長的頭髮去保暖
唯一的好處就是不用特別打理
突然想起
琴日應該再剪短dd
咁下個月番學都唔洗扎
超方便的說
補課
同d班一齊-3-
感覺有點怪
隔離位不說話:(
悶足3粒鐘
回家
跟爸爸提議買倉鼠;被否決了;(
應該是秒殺了
傷心;(唉
有伴的夢沒了沒了


今晚又要跟中化對決了;(
討厭的中化
就好似讀中史咁
簡直殺死我:(
這陣子很愛聽一首歌
When you are gone
總知是大愛:)
AL的聲音好正;)!!!
| |
|
2011 年 7 月 19 日 星期二 
|
剪不斷。理還亂
|
| |
一早起身去醫阮同爸爸食早餐
跟住覆診:)
停藥了。
睇完醫生回家抖抖
抖左陣出門口食lunch
又飲茶-3-
媽媽專哎d有嚴西既野==
omg
點食:(
食完野剪頭髮:)
剪不斷
理還亂
剪得-3-蠻短=3=
其實之前明明話要留長
留到岩岩見到效果就剪掉了-,-
仲要咁短==
之後番學唔扎辮都可能得==

剪完就會後悔=3=
這就係我每次剪完既後果;(
回家很累;(訓下都好;)
今晚執房一於
執完又訓得:)
聽日要番學補課:(
p.s
這陣子不知原因的;特別惹蚊:(
我份身已經有成5個蚊「爛」=,=發生咩事 | |
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 443 | » |