| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 8 月 16 日 星期二 時晴時雨
|
血光之災
|
| |
琴晚剪陰剪得太貼-_-
剪到眼皮
流血了;(
shit!!真的很不幸
我係倒閉跏
算了;(
琴晚趕ies趕到4點-_-仲未完成
今晚仍需努力!!!
10點起身去覆診
等到1點幾-_-我入去同姑娘講我2點補課佢先肯比我早d-,-
我坐係醫阮凍到變雪條!!!!
跟住行番落佐敦搵野食....
食完野搵番個巴士站搭車番學校補數
努力做LQ!!!
做完5點走人;)
鄒鄒係咁抽人水;(:(
回家玩陣電腦
6點一叭係牙爸張床就訓左-,-
一直訓到9點起身;)
開始努力IES
| |
|
2011 年 8 月 15 日 星期一 酷熱
|
熱到變癲雞
|
| |
今日熱到媽媽都跳舞;(
琴晚努力溫完ls;做完中文閱讀報告.....
今日決定努力做ies;p
8點3起身;)補課的生活-_-
ls做左3粒鐘卷-_-
諗到頭都爆做到手都軟-,-
就咁補完課-3-
其實miss只係留左一陣-_-成個補課就係到自己苦惱;(
簡直做到我想死;(
跟住去圖書館wif cing
回家;)
曬到:@
太陽伯伯很討厭我是吧;(
番到去-_-發現朱古力都溶埋$#%^%&%
回家第一件事係沖涼!!!!!
爽爆;p
跟住出去食飯同爸爸:p
食完飯番屋企玩電腦
玩完5點3出門去報習;p
今日很好;)
時間剛好;p仲好好心情幫人做問卷
其實我差唔多出一次就做一次-_-
今次果份仲要2星期前做完;p哈哈
不要緊拉;p幫幫你;p反正本人得閒
跟住去補習=)
珊姐;p我一見到佢就係佢食到食雪糕;p
笑死我;):)
上到去岩岩好;p
今日講情詩...哈哈好好笑-,-
回家

很愛呢隻呃=)
很美;):)
又重新愛上帶呃了;)
記得曾幾何時我都迷過
之後變番帶手鏈;)
是一個
朱古力;)其實佢既黑朱古力好d-_-呢隻有d甜
但都唔錯;p
藍色既係波子氣水味既橡皮糖;p很可愛;)

cing「命令」要post的;)
相機對焦得岩岩好;)影果位好叻
就滿足一下你小小既願望;)
haha如你所願就好拉
如果唔係下年派完即刻掉佢落街:@
舊既繼續在台中的一角.....等待有新的樽仔容納佢;)
新既就比我帶住佢先拉;樽子長大了@_@ | |
|
2011 年 8 月 13 日 星期六 酷熱
|
抽血;)
|
| |
今日11點起身去抽血=)
眼訓得很!!
又會撞到王子@@
話說今日姑娘抽血無感覺-_-
我連佢吉左落去都唔知
抽完血就行去愛民食飯=)
食完飯行左陣番番何文田
行過小學
曾經日日經過既路;p
回憶在腦海;phaha
多少年沒一個人經過這裹了
多少次衝動回到校內
多少次想再次在操埸玩跳飛機;p哈哈
btw;今天很熱很熱!!!!!!!!!!!!
曬晒
 
我就快溶了
係愛民搵唔多中意既朱古力番番何廣搵-_-
點知都無-,-
得牛奶同白朱古力;(
就偏偏無黑
最後買左盒牛奶頂住先
跟住番到去坐左陣;p
5點幾又出門口補習
又勁驚遲到-_-
最後佢又係未開始-,-
7點幾落堂
回家=)
開心的是;今日唔洗等車;)
番到屋企整面食;p
我個蛋糕清晒了;)好野!!!
成晚又玩個唔知咩game:p | |
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 443 | » |