cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
VI KI生
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
樱花峰 (s081049)
emily (emily_wly)
麥....
'鄒'而復始
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
YING
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
珊姐;p
[鈴]蜜blog子
★`Chui (ChuiYan1121)
周衍衍
‘牙文﹏ (evan_lookme)
肥婆 (star_sui2)
' 女 ' 仲賢?!
"婷婷"玉立
; yellow ;
周YAN
臭臭;p
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 8 月 16 日  星期二   時晴時雨
 
 


血光之災
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

琴晚剪陰剪得太貼-_-

剪到眼皮

流血了;(

shit!!真的很不幸

我係倒閉跏

 

算了;(

琴晚趕ies趕到4點-_-仲未完成

今晚仍需努力!!!

 

10點起身去覆診

等到1點幾-_-我入去同姑娘講我2點補課佢先肯比我早d-,-

我坐係醫阮凍到變雪條!!!!

 

跟住行番落佐敦搵野食....

食完野搵番個巴士站搭車番學校補數

 

努力做LQ!!!

 

做完5點走人;)

鄒鄒係咁抽人水;(:(

 

回家玩陣電腦

6點一叭係牙爸張床就訓左-,-

 

一直訓到9點起身;)

 

開始努力IES

 
 
TIME:2011-08-16 11:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 8 月 15 日  星期一   酷熱
 
 


熱到變癲雞
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

今日熱到媽媽都跳舞;(

 

琴晚努力溫完ls;做完中文閱讀報告.....

 

今日決定努力做ies;p

 

8點3起身;)補課的生活-_-

 

ls做左3粒鐘卷-_-

諗到頭都爆做到手都軟-,-

 

就咁補完課-3-

其實miss只係留左一陣-_-成個補課就係到自己苦惱;(

簡直做到我想死;(

 

跟住去圖書館wif cing

 

回家;)

曬到:@

太陽伯伯很討厭我是吧;(

 

番到去-_-發現朱古力都溶埋$#%^%&%

 

回家第一件事係沖涼!!!!!

爽爆;p

跟住出去食飯同爸爸:p

 

食完飯番屋企玩電腦

玩完5點3出門去報習;p

今日很好;)

時間剛好;p仲好好心情幫人做問卷

 

其實我差唔多出一次就做一次-_-

今次果份仲要2星期前做完;p哈哈

不要緊拉;p幫幫你;p反正本人得閒

 

跟住去補習=)

珊姐;p我一見到佢就係佢食到食雪糕;p

笑死我;):)

 

上到去岩岩好;p

今日講情詩...哈哈好好笑-,-

 

回家

 

很愛呢隻呃=)

很美;):)

又重新愛上帶呃了;)

記得曾幾何時我都迷過

之後變番帶手鏈;)

是一個

朱古力;)其實佢既黑朱古力好d-_-呢隻有d甜

但都唔錯;p

藍色既係波子氣水味既橡皮糖;p很可愛;)

cing「命令」要post的;)

相機對焦得岩岩好;)影果位好叻

就滿足一下你小小既願望;)

haha如你所願就好拉

如果唔係下年派完即刻掉佢落街:@

舊既繼續在台中的一角.....等待有新的樽仔容納佢;)

新既就比我帶住佢先拉;樽子長大了@_@

 
 
TIME:2011-08-15 08:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 8 月 13 日  星期六   酷熱
 
 


抽血;)
 
 
分類: 整日一覧
 
 

今日11點起身去抽血=)

眼訓得很!!

 

又會撞到王子@@

 

話說今日姑娘抽血無感覺-_-

我連佢吉左落去都唔知

 

抽完血就行去愛民食飯=)

 

食完飯行左陣番番何文田

行過小學

曾經日日經過既路;p

回憶在腦海;phaha

 多少年沒一個人經過這裹了

多少次衝動回到校內

 

多少次想再次在操埸玩跳飛機;p哈哈

 

 

btw;今天很熱很熱!!!!!!!!!!!!

曬晒

 

我就快溶了

 

係愛民搵唔多中意既朱古力番番何廣搵-_-

點知都無-,-

得牛奶同白朱古力;(

就偏偏無黑

 

最後買左盒牛奶頂住先

 

跟住番到去坐左陣;p

5點幾又出門口補習

又勁驚遲到-_-

最後佢又係未開始-,-

7點幾落堂

回家=)

 

開心的是;今日唔洗等車;)

 

番到屋企整面食;p

 

我個蛋糕清晒了;)好野!!!

 

成晚又玩個唔知咩game:p

 
 
TIME:2011-08-14 12:14 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]