這個聖誕=)
由1點半一直行到夜晚9點多才回到家;p
一點多join埋珊姐就先到朗豪坊同hello kitty影相;p
其實對呢隻無口既貓無咩特別好感-_-
但見有得影;當場要影影影;p
跟住就去左影貼;p
等左好耐-_-
對腳已開始痛了;(

傻婆記;p
部機岩岩換左墨-_-d色好差-_-
跟住去左旺中-_-
撞到joan @v@
旺中多人到嘔-_-
根本抖唔到氣-_-
一邊行一邊暈
個頭又暈又痛的;<
快病了
買番對耳環 就拿拿聲走人-_-
辛苦死了-_-
跟住去搵野食;<
最後揀左求求其其既m記-3-
一邊食一邊頭痛;(
仲要覺得打緊冷震--
食完落樓梯勁暈-3-勁驚趺死-_-
對高跟鞋又著到好痛;<
搭地鐵去沙咀-_-
勁凍勁凍--
打冷震
去到沙咀......還好=+=
拍的相太差了;<
不pose了
影完海旁去了海港城
多人得可怕
人海ma-_-要搵位影相都難-_-
對面中藝個招牌搞到人地塊面好紅;<
逼到入海港城後搵位坐;<
住左陣就入反斗城;p
最愛玩哈哈鏡了;p

跟住又好辛苦咁落番去;<
個人累得要很;(
雙腳痛得要很;<
落去又是一堆人海-_-
去搭巴士-_-
點知原來個站轉左位;白排了-_-
人家對腳已夠痛;<
一落巴士-_-凍到唔係人咁品;<
不斷打冷震;<
勁大風......仲凍過沙咀;(
勁寒;<
9點多回到家
第一件事脫鞋;)
解脫;p
沖涼;p
用熱水沉腳好正;p
跟住食番粒藥---以免真的病了;(
訓係sofa到睇相;)
11點多睡了;)
聖誕過得很好很好;)