| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 29 日 星期五 寒冷
|
2010-10-29
|
| |
沖了樽暖水上學去;)
撞到meiling;一同上學去
勁驚遲到;見到佢好明顯安全;)
ls*2
匯報
小息;
chi*1
好快咁過左
maths*1
做下數;放棄了-_-
傾下計;唱下歌
其實我想 想一覺熟睡
然後我竟 參加這派對
就算我已鑑定你非好人
也只少換得到一個烙印
但是我想 並沒有問
原來你這壞人從來並為女生誠認真
我貼你這秘密 誰願意去證實
得到這憂鬱症也不委屈
eng*2
miss又無番-_-
易病的季節
lunch
看1d
比佢地恰-_-
無野好講
今年既f.1同學唔可愛;(
自己一個企係走廊吹風
風很冷;但心更冷
那風是刺痛的;
但人心卻是在默默流著淚
其實牙鳳走過黎果刻;
死忍
但其實也默默流下眼淚
geo*2
聽書
回家;
看見一隻勁大既狗狗@_@
| |
|
2010 年 10 月 28 日 星期四 寒冷
|
;(哭了;既喜又悲
|
| |
一早;的確不想起身;(
爬左起身;(
早餐吃凍凍的牛奶
其實更凍;(
回家;擁抱著自己;的確很寒
冷衫會入風牙;(
開始想念我的頸巾了;)
番到班房第一件事;搵cal
搵到了=3=orz''
eng*2
miss病了;成班ya咯-3-
其實蠻無良心的;)
做數
成本past paper做剩幾題LQ
小息;
當值
bafs*2
 
上次既quiz派番了
14/15
其實真係好驚訝;)
好耐未拎過咁高分了;)
miss粒朱古力好食;)
多謝much;)
小息;出左走廊食風;
唔知為乜-c-
chi*2
睇野;幾無奈-3-
lunch
訂左米粉同炸兩
搞乜唔比豉油我;(
悶.....鬱悶
maths*1
無做數;
聽日先ko埋佢拉;)
music
聽匯報
bbs training
shyshy;要扮F.1拎哥哥既MSN同FB;)
點知比孫sir拒絕左
哎呀;
死peggy話因為我唔夠令;好差牙佢;(
自知不夠美拉-3-好未!?
;)
少女情懷;)我地既謙謙哥哥;)哈哈
完左衡左落去睇班際
唔夠5分鐘-_-喊了
看見大家都哭成這樣
心情都不太好
為他們既努力而哭了
明知大家期望很高
但卻換來咁既結果;(
眼淚不自覺落下
自問自己很容易被觸動
回家;同臭臭傾計;)
其實還是第一次咁近望住你
才發現;你也是單眼皮-3-
那邊才說那位陳生;這邊你又坐在這
感覺很怪很怪
當初曾天真以為你是陳生;而已一切都變了
角色變了;心態變了
回望一切;換來只有一陣笑聲;卻沒了一絲甜意;)
曾幾何時;多想近看你一眼
只是;現在卻發現沒什麼了不起;)
人就是善變
女生更善變;)
當初究竟好奇你些什麼!? | |
|
2010 年 10 月 27 日 星期三 
|
2010-10-27
|
| |
圈圈生日快樂;)
cal機失蹤了
勁唔開心;唔係講笑-3-
唔好同我講比人偷左;我一定會癲-3-
收;好嬲牙
心情極度惡劣 | |
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 443 | » |