cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
肥婆 (star_sui2)
VI KI生
[鈴]蜜blog子
★青衣leung(: (leungl0ve)
YING
親"梅"勿友
YinG2 (billy2002)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
SUSU (evisu9)
peggy** (Blueyuen)
'鄒'而復始
★`Chui (ChuiYan1121)
周YAN
' 女 ' 仲賢?!
; yellow ;
珊姐;p
L (ImSiuIanBabe)
蟻家1族
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2010 年 10 月 29 日  星期五   寒冷
 
 


2010-10-29
 
 
分類: 整日一覧
 
 

沖了樽暖水上學去;)

撞到meiling;一同上學去

勁驚遲到;見到佢好明顯安全;)

 

ls*2

匯報

 

小息;

 

chi*1

好快咁過左

maths*1

做下數;放棄了-_-

傾下計;唱下歌

其實我想 想一覺熟睡

然後我竟 參加這派對

 

就算我已鑑定你非好人

也只少換得到一個烙印

但是我想  並沒有問

原來你這壞人從來並為女生誠認真

我貼你這秘密 誰願意去證實

得到這憂鬱症也不委屈

 

eng*2

miss又無番-_-

易病的季節

 

lunch

看1d

比佢地恰-_-

無野好講

今年既f.1同學唔可愛;(

 

自己一個企係走廊吹風

風很冷;但心更冷

 

那風是刺痛的;

但人心卻是在默默流著淚

 

其實牙鳳走過黎果刻;

死忍

但其實也默默流下眼淚

 

geo*2

聽書

 

回家;

看見一隻勁大既狗狗@_@

 
 
TIME:2010-10-29 09:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2010 年 10 月 28 日  星期四   寒冷
 
 


;(哭了;既喜又悲
 
 
分類: 整日一覧
 
 

一早;的確不想起身;(

 

爬左起身;(

早餐吃凍凍的牛奶

其實更凍;(

 

回家;擁抱著自己;的確很寒

冷衫會入風牙;(

開始想念我的頸巾了;)

 

番到班房第一件事;搵cal

搵到了=3=orz''

 

eng*2

miss病了;成班ya咯-3-

其實蠻無良心的;)

做數

成本past paper做剩幾題LQ

 

小息;

當值

 

bafs*2

上次既quiz派番了

14/15

其實真係好驚訝;)

好耐未拎過咁高分了;)

miss粒朱古力好食;)

多謝much;)

 

小息;出左走廊食風;

唔知為乜-c-

 

chi*2

睇野;幾無奈-3-

 

lunch

訂左米粉同炸兩

搞乜唔比豉油我;(

 

悶.....鬱悶

 

maths*1

無做數;

聽日先ko埋佢拉;)

music

聽匯報

 

bbs training

shyshy;要扮F.1拎哥哥既MSN同FB;)

點知比孫sir拒絕左

哎呀;

死peggy話因為我唔夠令;好差牙佢;(

自知不夠美拉-3-好未!?

;)

少女情懷;)我地既謙謙哥哥;)哈哈

 

完左衡左落去睇班際

唔夠5分鐘-_-喊了

看見大家都哭成這樣

心情都不太好

為他們既努力而哭了

明知大家期望很高

但卻換來咁既結果;(

眼淚不自覺落下

 

自問自己很容易被觸動

 

回家;同臭臭傾計;)

 

其實還是第一次咁近望住你

才發現;你也是單眼皮-3-

那邊才說那位陳生;這邊你又坐在這

感覺很怪很怪

當初曾天真以為你是陳生;而已一切都變了

角色變了;心態變了

 

回望一切;換來只有一陣笑聲;卻沒了一絲甜意;)

 

曾幾何時;多想近看你一眼

只是;現在卻發現沒什麼了不起;)

人就是善變

女生更善變;)

 

當初究竟好奇你些什麼!?

 
 
TIME:2010-10-28 07:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2010 年 10 月 27 日  星期三   晴天
 
 


2010-10-27
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

圈圈生日快樂;)

cal機失蹤了

勁唔開心;唔係講笑-3-

唔好同我講比人偷左;我一定會癲-3-

收;好嬲牙

心情極度惡劣

 
 
TIME:2010-10-27 05:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]