cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
* 全世界最【成 熟】的人*
波子
肥婆 (star_sui2)
leo弟;)
樱花峰 (s081049)
kyy;)
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
麥....
Rikku (pkokychan)
peggy** (Blueyuen)
高飛的'燕'
"ling"蜜blog
臭臭;p
; yellow ;
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
YinG2 (billy2002)
"婷婷"玉立
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2010 年 10 月 26 日  星期二   寒冷
 
 


=)what a good day'_
 
 
分類: 整日一覧
 
 

一起身;

天涼得要狠;(

真係凍左唔少;(

 

呢2日成個人都唔知點解好倦

今日又好忙;<

 

eng*2

dict

orz"

抄野;抄抄牙暈左暈-3-

 

小息;好樣衰-_-

認左人;我好臭;(

無面耍去F.4了

李丹紅仲係咁笑我;要喊拉

 

bafs*1

玩game;)

好好玩呢;)

以鵝傅鵝

好正既一堂;)

我地miss好好笑

玩d咁可愛既遊戲

但李偉樑又比miss抽水;p

geo*1

講左一陣考察既野;

跟住就做MC

 

小息;

 

chi*2

quiz

想死;

勁難-3-

成班都一遍沉默

 

lunch

看飯

跟住落去食完飯就去搵mr.ho傾IES

跟住又去開和諧大使個會

 

成個lunch就咁完左

 

maths

做數;題題都40幾;

想死-3-

 

做完落去睇班際;)

其實成埸都無乜心機睇

睇睇下仲想嘔-3-

我究竟乜事-c-

 

最後靠cing既罰球而贏一分

大家都開心到喊;(望住大家喊

我又竟然有d眼濕濕

始終;大家都好努力;)

 

回家

換完衫就上左床訓覺

訓到8點幾先醒

 

其實如果唔係我牙媽逼我起身;我都唔想醒;(

 

天氣冷了

大家小心身體;)

 
 
TIME:2010-10-26 09:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2010 年 10 月 25 日  星期一   晴天
 
 


2010-10-25
 
 
分類: 整日一覧
 
 

今朝早一起身

好似仲未訓醒咁

行都行唔直-3-

 

搭7先出門口

番到去拿拿聲放低飯盒

排隊

好長咯個早會;(

 

geo*1

講黎緊星期6考察既野

maths*1

牙sir呢個星期唔番;搵人代課

做p.p

 

小息落去搵人

跟住再搵小樹

 

eng*2

講作文

 

小息

當值

 

chi*2

悶死

 

lunch

看飯

1b好活潑-3-

同1e 1d相差很大

 

bbs開會

傾好左大概既野

 

bafs*2

quiz

 

放學

中文入hall做卷5

愈坐愈熱

跟住又愈坐愈凍;

果種凍係好寒;(

 

回家

對襪很討我嚴>,<

不能休息了;(

 
 
TIME:2010-10-25 07:01 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2010 年 10 月 24 日  星期日   晴天
 
 


=)星期日;)
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

9點多起身;

對腳仲好痛-3-

右腳小腿好似人地撞親咁-_-痛到乜咁-3-

睇黎我有一段日子唔洗著高跟鞋了;(

喊;<高跟鞋是我的最愛牙;(

無得著;是一陣傷悲

 

睇完藍龍

再睇機械夢情人

zero one開始有自己的思想了

愈黎愈似一個真正既人類

 

跟住開始做功課;)

做ls;p

好努力努力

 

做完玩左陣電腦就出街了

-_-衝左落街買對平底鞋先出-3-

我有點太過

著得太多高跟鞋

才發現屋企既平底鞋都爛爛地-3-

唔多岩宜家著-c-

買完上番屋企拎袋走人

 

落番mk join埋baab;)

跟住睇左陣電話

去左買mask

我終於買左了;)

女人的護膚品應比化妝品多而貴

因為我們應該理內才理外;)

好正;)沒錯

女生應該好好愛自己

沒人愛都要懂得如何愛惜自己;)

 

話說宜家睇番枝lotion

發現都差唔多用晒了;(

遲d又要買-3-

 

跟住買完又睇多陣電話

跟住去迎喜打邊爐;)

好滿足

唯一不足係唔記得哎甜品;(

要哭了;(

 

食完番屋企;)笑笑

 

明天又是忙碌的開始

 
 
TIME:2010-10-24 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]