↗Cindy☆...dailyoO|"**

 ____*MY family & friends


                
 
 
 
                

 

      

   






cindyho
暱稱: + ° * 樂怡 _ ]]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
義工天
傷心
美食博覽
farewell*
放榜~
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
cindy^^留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


定我早打日記先^^~~今日早了回家* 愉快 分類: 未分類

遲左少少起左呀><有d趕,撞見鳳鳳就一齊返到啦,唔洗早會呀,自由活動左一陣*就猜拳了^^閱讀堂,繼續睇個本書~~真係好睇呀,pe堂lu@.@...開頭唔多出聲,佢地問我唔開心..我話喉嚨有d痛^^''開頭就考試棒球,同碧玉一組,我都合拍掛^.^...考完開心呀,滿意成績,之報就跑圈啦,真係幾累呀,都ok既~~落堂陪佢地去小食部食野,返上去剛剛夠鍾,數學陳sir冇返,做左份野係miss wat比的,之後就繼續追埋本書啦^^v中文堂,對評估+派作文..好快過去了~~期待明天聽錄音!

                          

小息同清宜佢地去左書展,有左d新文具呀 睇睇睇,amy想買書,她就比左個任務我啦,ers堂...睇英文書,查字典,查到好累呀*.*''之後miss wat講下本reader~~lunch啦,肚餓呀>v<返去左螺絲粉,最迎新試,好味架 ,食完就返去啦...行定好慢,有時望下後面咁啦@.@幫amy幫本書啦,點知比人買左/.\...可惜,係書展見到好多人呀^.^返上去,佛學堂,謂下作業,要做好多呀,講書,呀sir又講好笑野啦,keke~~放學啦...開locker,今日冇野做呀~~彤彤佢地要數精,咁我同清宜還埋書就走啦~

之後同呀珊結佯回家啦 傾傾傾啦,睇得出呀,估中^^v~~有得出糧啦!佢送完我回家,我返到屋企玩電腦,家係冇人...e幾日未試過4點幾返到屋企,咁冇咩人on,我就睇下新買本小說,好似不錯,現加多返人on 開心*icq傾計啦!

                                                                              

2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


書展啦^^~~買左本書呀^.^哈...星期6行程有變~~ 分類: 未分類

早上起身都係同平時一樣,返到去啦>v<我前面個個返左黎啦,閱讀堂^v本書鍾意睇呀~~視藝呀,派創作集~~都ok呀>v<唔悶呀,睇睇睇*amy畫得好勁呀~~小息呢,就陪碧玉搵miss朱拎key啦,物理啦><呀sir要我地企左陣,派卷啦 哈哈...果然不出我所料,我真係唔合格/.\對啦,現加明明地返啦,再小息...都係同碧玉落去搵miss,碧玉有d驚左miss wat@@''數學啦,今堂教d野我唔多明~~普通話堂啦,派卷~~合格*之後返語言中心,好似同音樂堂d位差唔多~~lunch 啦,行返3層樓梯上去*.*

去埋配key同買包就返屋企食粥啦...之後就同呀珊去書展,今年同上年d書好唔同~~我買左本呀^.^忍唔住手掛,呀珊都有買,上返去lu,中文堂,miss wong帶我地落書展啦,今次行左內呀,睇得幾開 心有時玩玩~~上返去派野,對野+評估,唔夠時間做呀,放學就去library借書,再去上英文班 我地唔似上堂呀,一路做練習,一路傾計^^v哈~~3d有點唱紙呀,好似幾得意~~落到去見到呀珊,fanny,amy佢地啦,一齊走啦~~

今次離開學校條路又差d跌底><嚇親...amy,我,馬仔,碧玉,koey就去女青搵方sir,方sir好大牌呀>v<要我地等佢,嘻~~張沙化舒服,呀sir黎左~~個camp要延期呀*唔緊要既~~打比彤彤報告,玩扮人聲~~大家就傾左陣就走啦,馬仔走啦,我地去左啟豐買d野,就回家了~~回家好彩地就有電腦玩啦,keke^.^玩icq啦...都有好多人on,good~~星期6行程有變啦*夜d再做功課啦!

2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天


有派卷啦,聽書啦,錄音啦^^~ 分類: 未分類

今日都算早起身既^^''不過都丶遲先返到去學校,返到去見到AMY佢地係度笑@@''~~閱讀堂,間接問左SKP/AMY借左本書睇,好睇呀 電腦堂啦...今次呢就有時做下呀電腦野,有時就上網睇野,再有時就同MELODY傾計啦~~中史堂呀,冇帶書/.\諗住罰企架啦,呀SIR冇返呀 好彩..咁就自修啦~~就同彤彤,KOEY她們傾計啦,就玩投票啦,就笑笑笑啦*揀左第1名就同她YEAH啦!外國MISS堂呢,我地今次好早落去...有位坐啦,今堂問答,都OK呀!

                              

小息就恭喜下D得獎者啦,嘻~~化學堂,冇帶就同KOEY睇*聽書,唔多明@@''佛學呀,E科係我最開心既一科 ,呀SIR比時間自由活動,就同KOEY傾計,唔記得講左D咩啦~~LUNCH返家食粥了*飽飽的~~就同呀珊一齊返去啦,嚇唔到她><~~失手...第一次撞見AMY呀,咁就一齊行返去啦...我幫呀珊整'靚件冷3'^^V生物堂,派卷~~麻麻地,就走黎走去傾下生物卷啦,開頭我地組悶悶地,不過後來OK ~~放學就拿拿聲去我屋企錄音啦~~唔該灑鳳鳳!

就改下D台詞,好搞笑,好好玩^.^...不過中途突然唔知點解心情下降,不過最後因為碧玉佢地既搞笑就令我笑啦了,KEKE~~呀珊佢地黎錄呀,就睇下佢地...弟弟(FANNY)好得意呀扮左聲 ~~之後就幫下手拎D道具啦*她們錄完就啦,我就食我的晚飯了,本來是粥=.=''不過唔食得,就同媽落街買包食~~玩電腦,聽埋D錄音好好笑,係度笑啦,哈哈哈!

2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天


再返學啦~~都慣的! 分類: 未分類

昨天冇打日記,親戚黎左我屋企~~昨天去左好多地方,開心的一^.^!而今日呢...早日幾早起身呀,出面口啦,咁q撞到呀珊就一齊行啦~~返到去,唔洗早會就好早睇書lu,一打鍾@@''以為上堂啦..原來係閱讀堂剛剛開始*睇書啦,之後上家政堂..就分組個d~~搞左一鄰,thx珊珊同koey^.^~~小息就落左小食部,咁巧見到碧玉她們~~就上埋家政啦,聽書~~煮野食組,中文閱讀堂,過得過快^^v~~英文堂*miss教左一堂書...第2堂比功課個d,比左時間我地做v<剛剛做好,lunch了~

買粥回家食,歇歇* 再同呀珊返屋企,打唔到比彤彤*.*...ih堂..今堂氣氛幾好呀,唔悶呀...聽書啦~~miss 個肚好大了~~放學啦,原本要做中文個錄音功課,不過彤彤唔舒服,就明天先啦,koey她們黎我屋企,我比d野她們睇,再教她們d自創野,amy同碧玉好開心咁^.^~~之後送佢地落去,我就買左麵包返屋企食啦 返黎,玩左陣msn...就搵周公傾左陣~~舒服灑,現加打完日記就玩下icq,執下野,就準備訓啦

2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


做左單車師父+去市中心行街街~ 傷心 分類: 未分類

今日呢>v<~~就係教人踩單車啦,而幸運兒就係呀,珊啦,嘻^^''我都唔知教唔教到她~~食埋飯,就落街會合她,就教她啦*開頭就麻麻...就試下教下她,大力扶下她,教左個幾鍾~~呀珊識左啦^.^真係好啦,真恭喜她,差少少*鳳鳳黎埋~~教多陣...我地就同呀珊分離啦,我就同鳳鳳去市中心行街街^^v我同佢都想買褲,去左吉野家食野...d牛肉飯好正呀 好味,而鼓舞鳳鳳做左d野...希望她成功啦!馬仔打比我地...就會合埋他就一齊行啦...!

都幾開心的,有講有笑~~去到志樂行街,哈哈 好開心呀,終於買到條蝌,我都諗左一陣~~開心開心好開心^.^我都買好內啦...鳳鳳都有收穫,我笑她突特黎市中心買糖,^^''嘻~~之後就搭車回家,搭巴士^^v有位坐*馬仔突然有個好嚇人的動作,我同鳳鳳都嚇親~~之後就88啦///我同鳳鳳行左百佳一陣,她幫我整整條褲!