| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
好啦,定我略打日記啦*  |
分類: 未分類 |
今篇是短日記^^''

今日呢..都遲起身@@本來諗住做下功課架,上ICQ傾計,就決定早D去市中心打保齡,有我,呀珊,同我姐~~我姐係朋友面前靜了的
,好彩冇遲到^^'我就同呀珊傾計啦'去到要等位呀*.*仲要等好內好似...我地就去許留山買野飲,好正呀
好好飲...就返去啦,好好彩呀^.^剛剛到我地,.我地幾驚過左呀,打打打,都OK呀~~一全中好開心呀~~做下呀珊師父^^V嘻~~陪呀珊身體檢查,我姐走先///跑跑跑~~途中同呀珊失散左,驚左一陣~~都幾快檢查完...她視力好勁呀,就拿拿聲去書局啦,我地想睇書@@呀珊有收穫,我就留待下次啦
搭車返去,都OK呀~~有D趕*回家就玩電腦,睇呀珊借比我既書~~好睇呀@@追落去~~夜D就睇TV咁啦!
今日唔錯唔錯
係開心架~~要準備返學><準備早起身啦!
|
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
整蛋糕呀..都係第一次>v<成功掛^^''  |
分類: 未分類 |
今日呢,一醒就幾滿足啦^^因為訓餐飽*上icq傾下今日點啦...就係同鳳鳳,koey去市中心1買整蛋糕,朱古力d材料,期待呀>v<食埋飯,搞搞個人^.^~~1點就出發啦...=.=遲左5分鍾,sor*.*''係車傾傾傾,多數傾返鳳鳳的家庭事~去到啦,去個陣遇到少少麻煩~~個老晷娘就親自黎迎接我地啦
睇睇睇,好少見e d舖頭呀...有好多野都未見過^^''睇左一陣,就決定同鳳鳳每日整一個蛋糕,夾分整朱古力啦,koey就分開整@.@...等等等,等個陣就聊天,玩下koey,話我地閃人先^^v
買得都幾貴呀$$$唔緊要啦,第一次>v<...就生生生,就買左許留山d飲品,我覺得麻麻地,比左鳳鳳飲,最後半推墀拉就陪koey去買琴書啦,玩下d彈
我姐教過我彈的,不過我唔記得灑啦^^...就回家啦,搭巴士,好好彩呀*剛剛有車,yeah~~上車就有個小朋友望住我地,之後佢就笑啦,好得意呀
就講下今日整蛋糕點呢...上鳳鳳屋企整^^v...撞到我媽媽bo,koey開心啦
!koey走左,我同鳳鳳整啦>v<開頭都ok既...我地搞個d粉...搞到好累呀@@交換下黎搞,我地夾手夾腳整好一個先...d忌廉搞完之後好靚呀,整好第一個啦*
就雪佢,一路整,一路傾啦,第2個可能我地整得累,就整得麻麻啦=.=途中出左d意外...雪埋佢啦...我就同鳳鳳係度玩啦,keke..她請我食杯麵,正呀!玩波子琪,鬥獸琪啦...出下古滑,,哈^^~~一陣落去睇下d蛋糕整成點,緊張緊張* |
2006 年 1 月 31 日 星期二  |
| 初3節目~~同媽媽去睇戲,行街^^ |
分類: 未分類 |
好啦^^今日一起身@.@都唔知有咩做架,玩陣電腦啦...玩玩玩,就同媽傾下去唔去睇戲呀*.*最後係去既^.^食埋飯就go go go啦...不過我地遲左去...好多人排隊買飛tim
個位麻麻啦...不過都好彩啦,有得睇,哈哈哈
比我想像中好笑呀..開頭都ok呀,遲左入場都明佢講咩~~笑笑笑啦...結婚同打牌個度最搞笑^.^keke,有幾多笑位架~~大家得閒就去睇睇,推介下先*睇完就同媽媽去市中心行行...終於買返隻錶啦^^v開心!

去試野,去左買d零食咁啦@@同媽媽傾下閒計啦^^~~之後去左飲我好想飲好內既許留山d飲品v<真係好正呀,推介比媽媽,不過真係幾費下*.*''$$$~~飲飲飲,去買西餅lu,揀揀揀,都差唔多啦,就回家了...搭車要跑跑跑去買飛,趕上到車
講返套戲d劇情,我同媽媽都覺得好笑,幾好睇呀!返到黎...有d累啦...就玩icq啦,現加冇人同我爭電腦啦~~今早打比姐,要有手信呀>v<!今日都happy呀

陪鳳鳳去買野食呀^.^就傾下計啦,現加知邊度d士多啤李甜啦,就傾下計啦,家庭,閒計啦^^唔錯唔錯...行行行,有d風吹黎幾舒服呀,趕住回家睇tv就返屋企啦,臨走影返張相先^^''嘻嘻~~明天應該係出市中心*
 |
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
拜年天>v<逗利是呀,嘻!  |
分類: 未分類 |
今日就係拜年啦>v<晨早起身@@''眼訓訓...去拿拿聲換33個d啦,我落去比野比鳳鳳先^^*傾左陣計,搭車有好多人呀,企左一個鍾了@.@~~去到啦...恭喜發財,新年快樂...逗利是啦,哈
開心...咁食完飯呢(d菜好正呀),就同表弟玩下啦,我地4母女就同婆婆聊聊天...睇tv呀,好搞笑呀,哈~~想睇埋先走,不過細妹又趕住走,我妹走先..我,媽,姐就行下個商場,我地真係行架^^''未睇野...我知道左媽媽d第密*.*令我變左問題少女~~我同媽搭車返屋企啦!
我就玩左陣電腦...試下織下頸巾@@準備出去第2個親戚屋企拜年...不過><...多得我個好妹妹.令到唔洗去啦,我好想去架>v<我好想睇下新表弟,個邊幾熱鬧下,
算啦,冇計了.....留待下次,咁就同媽媽睇tv煙花啦,靚呀...有機會想親身睇下^^...之後去麥當勞食野啦,個餐我好想食好內lu,yeah
...所以開心返啦^.^...之前冇得去拜年唔開心/.\~~現加玩陣電腦...就睇tv啦..唔知我e個年初2個結尾係點啦...
鳳鳳^.^生日快樂呀!
 |
2006 年 1 月 29 日 星期日  |
| 各位新年快樂呀>v<~~ |
分類: 未分類 |
剛剛倒完數啦,今年第一次同朋友家人一齊過^.^幾特別呀,唔錯唔錯~~頭先打牌好搞笑呀,keke...笑到我呀@@''
頭先既節目就係打牌啦...都係第一次咁準備倒數,嘻^^v如果可以同你一齊過...咁樣就好啦!
好啦,新既一年,我祝大家






新一年,有新開始,希望日日都開心>v<!
年初一,好似都有好多人去左拜年呀@@...我就等明天先啦..講返昨晚...收到利是,HAPPY>V<KEKE~~今朝起身,先發現昨晚我著住4件3訓覺=.=''...食早飯啦...就玩下電腦啦,傾左陣電話*碧玉就問下我有咩節目,就決定我下午去她屋企幫她整頭髮,哈哈>V<她係我第一個顧客,唔知是禍是福啦

著左新3呀,新年麻,再SEND 返D新年SMS^^''拎左個夾直髮去碧玉屋企啦,她一路打機,我一路幫她夾啦,夾夾夾@@''OK掛^.^~~夾完宜又變返曲=.=''之後我地去還碟,行左陣...就諗住去食野~~不過好多食肆都冇開呀...最後都係去左麥當勞^^V~~有好多人呀...比人打尖/.\...食野啦..食食下就玩起IQ題,搞笑...我教碧玉猜拳,牛肉粥..魚片粥,好搞笑呀>V<哈哈...碧玉笑到傻左
,有小朋友望住左我地~~咁我地玩完就走啦...傾多陣就回家了,我就買左D野,返屋企啦*.*睇媽玩電腦,現加到我玩電腦
 |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 73 | »
|