| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 26 日 星期六  |
好得意呀>v<~~  |
分類: 未分類 |
今日我去睇我既新表弟^^好得意呀,之後總共有3個bb係到,都係靚仔黎架wo
,好可愛呀^^,我就同他們玩下,有時會同我玩的,不過有時就唔show=.=''都有d傷心架,之後我抱住個bb訓啦,好q呀>v<...我就不禁同我媽媽講,生個比我呀,嘻嘻~~好傻呀!多d同bb玩*.*會細個d架,仲同他們影左相相呀,添血兒的,好想睇到他大個係咩樣架今日幾開心呀...明天應該會去買打邊爐d野><不過到現加我都唔知幾點呀,要搵下她們了!!!

今日去行街街個陣有收穫呀,happy,today行街開心的呀~!!!我仲同混血兒bb影左相呀,good
..明天家長日lu,好想知道考第幾=.=...不過驚驚地...願毛毛保佑我吧*我仲好期待旅行tim~日記短d的...希望快電腦快d整返好啦@.@...碧玉,你等多陣吧~~啦啦啦...每日一篇忘記做了的=.=!

|
2005 年 11 月 24 日 星期四  |
| 好內冇打日記lu...^^''電腦壞左!!! |
分類: 未分類 |
各位叔伯兄弟,兄弟姊妹,親戚朋友>v<...我幾日冇打日記,e排都會少打,事關電腦仔壞少/.\....現加e部會好慢,icq都上唔到,大家想搵我就上msn啦^.^歡迎!!!講起今日啦...返學心情唔錯,可惜早會入唔到禮堂><下次要早呀,pe堂啦...做體能,累呀累呀!小息又到食野的時候,上到我@@同前面的人捉了一盤棋*幾得意~~數學教新識,識識地啦>v<中文派文,kazif個篇幾感動呀*.*...口試左一陣啦!小息幾好玩^.^哈ers...miss wat講成績出左,講左一至三名~~跟住係度講笑笑啦>v<搞笑!!!做下read~~
lunch lunch啦,又去嚇人lu^^嘻...返到去,miss cho講名次啦,緊張...不過講唔灑,留待明天的了!!!佛學何sir講他損血時d好笑野,keke^.^真開心啦~~多功課呀...嗚嗚/.\!!!英文就芍下workbook...派下默書就完啦,過得幾快呀~~放學學lu>v<去搵霍sir啦,明天開工呀~~之後就走左了..同埋碧玉她們揮手...之後就玩左陣,開心心~~
現加要趕功課啦>v<加油油啦 |
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
放學個陣好開心呀>V<好似上年咁,<--好似感性的^^'  |
分類: 未分類 |
今日都係好冬冬@@''...返到去,好似個個都幾累咁BO!閱讀堂又睇英文書><唔鍾意*MISS WAY同我地講我地辛苦,會同其他老師講體諒我地,真係好啦
打頭陣係數學堂,呀SIR講得好好笑,話咩虐畜*得意呀>V<我就睇下王功借比我既書書,WESLEY竟然都有興趣BO*愛情架...我玩下他啦,嘻!2堂過去了,就落去陪她們食野飲野,暖笠笠~我都忍唔住買野食^^V~~攞左馬仔朱古力食,YUMMY*茵文堂,係MISS WAY,她梗係比我地休息啦,GOOD!
我冇咩睇書書,就同KOEY同WESLEY傾計啦...講下旅行D野,KOEY話BB搞'難'GAG,KEKE!!搞笑呀E2堂^^
中史就正式上堂堂LU...過左4堂既舒服,就要專心聽書啦
,中文啦...哈哈^.^又係休息既時間,YEAH...都係聊天天的,LUNCH到了...唔知做咩好肚餓,原來屋企得我一個@@.食飽去玩下呀珊,嘻..返到學啦,電腦堂OK呀...唔悶既,週會呀><點解我地咁特別要上既,不過幾好笑,個講者講得好似幼稚園老師,MISS WAT她們又答WO,好得意呀呀呀,之後我就同KOEY,AMY係度傻笑啦,笑返餐!

放學既時候來臨啦
同呀珊,KOEY整埋DT個功課,碧玉都黎*她等埋我去我家玩GAME...整整整,好似冇咩野整,呀劣他們都係鼠,就TALK啦...之後到5點幾,我叫碧玉就先,約定她第2日,唔洗她等!之後潘SIR開左D相比我地睇,嘻嘻...呀SIR好搞笑...個感覺好好,其他人都冇整野,過黎一齊睇LU,呀SIR配埋音,搞笑
呀SIR播左我段片出黎=.=''慘...比人笑,不過我自己都笑,哈哈~~走啦...返到屋企6點幾啦,今日冇功課,正,睇書書同玩電腦先!!!

|
2005 年 11 月 19 日 星期六  |
| 彤彤生日呀>V<HAPPY BIRTHDAY~~恭喜灑! |
分類: 未分類 |
晨早8點幾起左身呀>V<點解啦…就係為左彤彤生日啦,我錫唔錫你呢^^?嘻*差D遲到啦,上去LU…由彤彤同碧玉親自操刀煮野比我地食,YEAHYEAH!睇碟碟…本為話睇鬼片,,轉轉轉,睇精’無’家庭,都幾好笑,哈~~都有幾多野食^.^YUMMY YUMMY~~之後我地就玩玩玩啦,心藏病幾激呀,差D唔記得切蛋糕呀@@...唱歌歌,影相相啦,感覺好好^^!之後就整D CREAM係人地度…走黎走去,楚楚去完廁所,我地就扮’立像’中…完結E個PARTY啦~~返去學校啦>V<*玩左陣,好大聲唱生日歌,KEKE,好玩~~上車啦,都幾期待架*
不過2A揀位先><令到我要自己坐,好彩最後整整下就同王巧,弟弟坐,同她傾傾天,傾下女仔野,嘻!去到啦..搞左好內先開始////企到累累的呀~~個牌真係幾靚靚BO,我後面間學校D學生幾NICE,向住我笑…不過我都因怕醜冇同他們傾計…睇跳舞呀,正*.*精彩彩!悶悶地…正式行LU,緊張呀><做錯野TIM~~我整牌間學校既學校比左枝水呀,不禁令我有幾分感動^^’’搞到4點幾走人LU,上車車..今次我地上先^^V鳳鳳同王巧搵周公zzz…打比彤彤聊聊天啦.聽到miss wong她們係到講笑,我就聽埋一份啦,好搞笑呀她們,keke^.^!
miss wong話明天同我整’雞’….落左車就返完學校攞野,見到miss way就問她,我係欣怡定樂怡=.=’’….去m記搵呀珊她們啦..食野野lu,好多梁值偉學生都係鼠,melody她們啦…見到呀珊飲朱古力啦,嘻嘻>v<諗返起個個玩具沖涼~~koey都係鼠!!!返家家啦終於,,,好累累呀..明天繼續tim@@仲要早起身><嗚嗚,為有早d搵周公訴苦啦!今日開心的呀**
彤彤~~
!!! |
| 彤彤生日呀>V<HAPPY BIRTHDAY~~恭喜灑! |
分類: 未分類 |
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 73 | »
|