夢之國~
發個白日夢先
今日2:00去補習(一加一),3:30可以走人.之後去左我個friend(sandy)屋企,勁悶呀今日~好眼訓~不過都係玩電腦(最重要)到2:30先訓~呵呵......^~^zzzzzz......x100000