2007-03-02

好開心呀!!我個日記又可以開返啦>3<happy""

不過依家多用左xg""qooza都少左用....我真係衰~~做咩要開咁多個喎!!

浪費晒d資源添!!講sorry都冇用-3333333333333-""無奈ing~~

我終於都可以做返一個冇煩惱既女孩啦!!

因為我已經唔會再鍾意人""唔會再暗戀人"">3<原來係好易嫁~~

今日i.s堂超好笑""徐俊傑無啦啦問我:我靚唔靚仔呀??我好唔好人呀??我乖唔乖呀??我.......

-3333333333-跟住唔識答.....只覺得好笑kaka~~就當我答左-v-

今日發生左一d好得意既小事""每一次小事都會令到我爆笑-333333333333-

今日真係好開心""

p.s.發覺打d野開始好似陳釆瑩咁......咁低b又無聊""都係xg個個似我-v-""

p.s.上3男見到好多靚女呀>3<用左佢地d相相""如果我都有咁靚就好啦!!

p.s.thx董講既野啦-3333333333-""

 

刊登時間︰2007-03-02 11:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 cindyso 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cindyso
暱稱: ﹏▃培 焙
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-03-03
2007-03-02
2006-12-26
2006-12-19
早到既禮物"""
訪客留言
最近三個月尚無任何留言