今日sports day,我啦明意仲有馮馮
搭施施呀爸架車去城門谷......
點知佢呀爸唔識路,
我地開窗叫個荃官嘅姐姐同我地一齊去
唉...我都知佢好無奈...
結果我地驚趕到,就用跑的~去到都身水身汗
sports day 就系sports day.. --_--"
跳遠等咗好耐,系度暴哂,搞到塊面勁紅<唔該...我濕疹>
跳到好似2點幾米...我的PE都系差架啦
1:00...我早走,要去音樂節比賽
好驚~ 我第48個比賽呀,等咗好耐,就嚟訓着...ZZZ
到我彈嗰陣勁驚,斷斷續續咁彈咗,得83分
好失敗,我尋日學琴45分鐘同練琴45分鐘去哂?
之前咁多日嘅努力去哂邊?一得閒就去練琴嘅嘢去哂邊?
我真系懐疑之前練咗D咩嘢番嚟?~
我真系好失敗~
|