呢排成日去pine hs drama,5點半,六點先走
返到都屋企好累,聽日仲要7:30返到學校
不過呢幾日冇功課都好d...有得抖下
今早8:15起咗身,要練choir
真系幾眼訓下.......zzz
11:00練完choir,12:30又要drama後台
2:00馮馮返教會,剩低我一個系度發呆
副社本身同緊個姐姐傾計,之後系度問我
sports day 參加咗d咩...
我本身參加咗long jump,
之後比副社哄咗我參加埋跨欄
識多咗幾個姐姐~冇咁悶
4:30 drama後同明意系南豐行咗陣
影埋貼紙相,6:30先返到屋企......(閱讀全文)
之前咁啱系網上見到d嘢話yes嘅
某個投票結果系造馬嘅
本來個投票系中午12:00完
而d人系嗰日嘅10:00am上去yes個網
點知嗰度寫住投票已經完咗...
嗰陣見到嘅系s.h.e三個攞唒中台女藝人頭三名
中午12:00,d人見到黑澀會嘅鬼鬼變咗第一名
仲多咗九千幾票...真系好唔合理~
明明投票完咗.........咁邊個投到票?
最高票數都系二萬幾票...有咩可能系咁短嘅兩小時內
多咗成九千幾票......(閱讀全文)