今日又係如常咁冇收到我期待ge 電話
算了吧, 哭又哭過了, 可以做ge 都做左la~
算係冇咩遺憾了,
其實我send 咁多份cv 出去, 份份都有覆我,
其實已經好好了!
今日仲好幸運咁收到dawn ge 電話
哥時真係surprise 到咩咁, 第一時間雖然仲未知佢因咩事打俾我,
但一聽到係佢, 我就知佢會offer 工俾我做,
佢同我傾談左好一回, 令我發覺我之前真係太proud la,
fresh grad 出黎以為一揾工就會揾到
真係太天真了
今次雖然佢offer 我做ge 工有少少出乎我意料之外, 但係都算係一個機會,
點講都好, 今次咁都俾我撞到a dawn 真係緣份
所以我都決定去試下
|