wow....very開心呀"同karen ,yan 1撻即合
今日好早返左屋企同dad飲茶
諗住早點返屋企可以訓教點知自己係咁諗返以前d野
勁SD 信息俾 仔''勁講咸野低低地
嘩!!!今日考試勁勁勁exciting
返到屋企就勁諗karen同yan
唉>>>>好掛住媽咪呀唔知佢幾時返呢??
希望我地3個kai婆係聖誕節玩得開心d啦