今日係咁落狗屎呀??
有紅色暴雨呀唔洗返呀去左屎中心睇鞋買左lo
跟住同民,欣去左食咖哩呀好好味呀...
食完返歸啦攞行李相呀跟住同埋去食ice-crean最衰hei唔係度啦
冇啦返左屋企呀
我就黎唔可以再玩icq打日記啦
so我要打多d呀我記得昨日同欣行屎鎮呀
跟住有個女仔叫我塙佢地影相呀好special呀個感覺
要開心d呀我e幾日都幾開心呀
唉!!今日我都唔想嬲嫁啦媚姐
我都唔想同佢比嫁啦佢又要喎
有d唔開心嫁我差過佢我又時都驚but我都冇盡力
so我都唔會咁mind既
明天搬返去啦個感覺好似怪怪地咁
都唔知點講出黎
其實有時1d野唔係我就應該放開d
我都e度好陌生咁住黎住去都唔慣
搬返去可以成日傾電話同埋有野可以俾我諗下
暑假都好悶呀唔知有咩野做
最想返d7月15日去ocean park同埋幫呀ma慶祝生日
去溜冰呀>>>>shit

|