-_____________________-
我同呀晴都做緊暑期作業,, 都應該好快做完,, 好悶....
我同呀晴都做緊暑期作業,,
都應該好快做完,,
好悶....
2009-06-22 01:16 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
心
我同呀晴依排都有個心,, 不過,,呀晴係開心,, 而我呢..就係傷心,, 快啲過喇..
我同呀晴依排都有個心,,
不過,,呀晴係開心,,
而我呢..就係傷心,,
快啲過喇..
2009-06-15 03:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]