|
|
2009 年 5 月 1 日 星期五 |
|
唱k
|
|
|
琴日,
小瞳提早左生日,
我地去左唱k.....
有5個男...5個女...
我地本來好開心''
點知.........
我地d女仔出左去令完野食之後,
返黎.....
就冇得點唱'''
搞到要10:30就走..
|
|
2009-05-01 04:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2009 年 4 月 25 日 星期六 |
|
都唔知打咩好==
|
|
|
我同呀晴今日都悶死呀==
我悶到係咁整個blog,,
我自己同依個都整過喇=="
呀晴啲功課本身諗住星期日先做嘅,,
佢悶到今日就做曬lu..
我就星期5一早就做曬lu...
希望聽日唔好咁悶喇-,-
|
|
2009-04-25 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|