N耐無打過blog就係班際ge時候
第一場打勁哥,一開始7比2領先我地,好彩有鋒哥追分。
最後我地都險勝。下一場對啊強,要點打好呢?
今天的天氣十分 十分的差
不過也不妨礙我對籃球的愛
在進青打左NNNN耐,但也win左n場
但傷心的是,太陽最終都要落敗= =
NBA總決賽,永遠支持塞爾特人~~
經過一年的日子,F3的日子由過去了。
今日真是個值得高興的日子,不但宣佈我要告別F3,還証實了我的努力沒有白費。
現在,終於可以正常地做自己想做的事,還可以正常地打(x)機了
NBA:我永遠支持塞爾特人~~
經過多日的考試戰爭終於完結了,在此感到十分開心。
在這多日的戰爭中,本人用了多個小時,死了億多個細胞,終於在5月14日,
英文戰役中取得戰利。我在此要到死去的細胞默禱
...
NBA:塞爾特人vs魔術 (2:0)
湖人vs太陽(2:0)
決賽預測:塞爾特人vs湖人
今日本身想去溫習,不過數學= =
温唔温都得啦,始終都是籃球好
一開始去到,同班on9仔打,抄到佢地哭
之後到m記温習,温鬼咩。傾左n耐就走啦。
NBA 塞爾特人vs騎士 (抄)
期待總決賽