今日放學,我地成班fiend去左進青健身
發現原來...好讚
健完仲去左打左陣波,但發現..
仲有3日就考試
What the fuck!!!
星期五係街市,同 gag偉 賓周一隊 結果...
五連勝= =
馬刺3:0輸比太陽 好波
今天
十分愉快,因為無打波一星期 終於可以開波!!!
今天,沒有特別事情發生,只是派了歷史大測,81分。
到下什,温完閱讀,去睇波,粵華vs永援。全場最好睇,就係粵華中鋒的7次封波,on9
唔係人做到ge行為!!!
明天就是閱讀大測,一定合格
今日...早上的歷史大測,我認為我會合格,而且不會低。
完成了測驗後,我和肥豪,神潘去了加油站打波,本來沒有什麼特別事,但....
當王子,發仔同傻聰來了之後,他們打了兩場,就坐下休息,但他們竟然在搗亂,仲扮評判,成班發膠......
到左下午,練習完後,去了街市打波。開始時,沒有什麼特別,但到後其,我們又成膠 了。我們首先玩遠距離三分,在這時,神手出現了!!!!身穿白色衫的陳嘉俊,在街市,連續射入了兩球,令全場o嘴。我地後其仲玩扮封波、假人。 今日總括來說,還滿開心^^
到左下午,練習完後,去了街市打波。開始時,沒有什麼特別,但到後其,我們又成膠
了。我們首先玩遠距離三分,在這時,神手出現了!!!!身穿白色衫的陳嘉俊,在街市,連續射入了兩球,令全場o嘴。我地後其仲玩扮封波、假人。
今日總括來說,還滿開心^^