| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
16*12 | 分類: 未分類 | 今日.
考T&L AND VA.
T&L.
有一PART我完全唔識.= =
SEWING果個起咩個REASON果D我睇都無睇過= =
識的話.呢個唔會有唔合格囉.
之後.其他都OK.
都仲吹到D出黎.
之後.VA.
嗯..幾容易.
不過後面TABLE果題做錯左.
嘻嘻.無睇題目.
唔知要畫張TABLE...
果題有幾多分呢.?
+++
之後.去溫SCI.
好多野啊...=口=''
去左阿伯檔野到食面.
食到我..嗯....
走不動了.
聽日再去食好嗎..@.@?
食極都禁好食.
最衰個村要拆.
阿伯唔做啦.T^T
又平又好食.
$16一大碗.我食淨半碗禁濟.
仲有白糖糕啊...
好想食啊..嗚..好想食啊....
發神經.突然好想食好多野.
去邊可以一次過食曬佢地呢..=3=?
食啊.....好好味啊...
+++
今日上FACEBOOK.
見到潘咩富ADD我.
佢張BB相可愛好多..
依家..嗯....細個可愛D.
| | THe p0st!Me:2008-12-16 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | ... | 950 | »
|
|