補打.
考music and oral.
係HALL考啊.
music.還好吧.
MC...亂寫.= =
看到那一個順眼就寫下去.
嘻嘻..加樂仔仲KAI.
點指兵兵.....=口='?
KAI到阿媽都唔認得啊.
之後.ENG ORAL.
對MISS WONG啊..
直望左佢好奈.
原來佢D皮膚都唔錯架BO..
哈哈哈.ORAL可以睇到一個人的皮膚.
之後.對X文傑.佢係2B的.沒記錯的話.
佢第一句.我已經O左.
I GO FIRST.
我心諗.你唔會諗住走啊!!!???
原來佢話佢講先......
之後.第一條問題又是一個O咀的問題....
你點解想讀SHUN LEE啊?
媽咪啊......
好似唔係好關個TOPIC事禁BO..
之後我就狂吹.
咩因為SHUN LEE係英文學校.
會有一個良好的學習環境.
嘩.對到佢幾分鐘.
厲害!!!!下次比我再摧到佢.
我真的是GO FIRST啊..= =
+++
晚上.橙皮打黎.
無啦啦問我係咪拍拖.= =
係啊.同你啊嘛= =
好采我食左飯...
你的爸爸好可愛啊.= =
同一個男仔出去就一定係拍拖.= =
禁呢個世界都唔少情侶BO.= =