| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
破日 | 分類: My FeeL!Ng | 唔..今個假期頭一次禁早起身..
09:45就起身..唔..好眼訓啦..
某人話咩10:00去圖書館..
點知佢10:00先起身..
好采我未出門姐..
本來我仲以為我遲到..
一定比佢罵死..
點知..唉..
+++
我想..
今日一定是破日..
不宜出門..
點解?一出門就.......
某太太:陳太果女!!等等呀..
你今年中一啦呵?邊間學校好呀.........
我好想同佢講:你係邊個呀??我識你架??
搞到我遲到..= =
***
係圖書館到..
我同某人就係到傾計啦..
之後..坐我對面個女人就..
立即用英文話:唔好意思!可否不要談天..
之後..無奈..
so..我地就轉左個方法去傾..
哈哈..某人..好聰明..
用手機的信息傾~good~
無聲出..無人罵了吧..
點知..
坐後面果亞伯..(可能係罵我地..)
話咩:做功課就做啦..成日係到發白日夢..都唔知咩學生黎架..
無奈..= =
都話今日破日架啦..唉..
+++
之後..我就去左身體檢查..
我改左期..
又係做果D檢查架啦..
BUT...有樣野..真的...
算啦..唔講..
+++
回家..
嗚嗚..某人..對不起..
我耳朵軟..比佢講兩句就答應左..
嗚嗚..我後悔啦..
| | THe p0st!Me:2008-02-11 05:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | ... | 950 | »
|
|