ckh18
暱稱: 虹
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
T!mE
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
安妮朵拉-人生最大的意義
11 *02
 在我們的時代.有屬於我們的語言 


 破日

分類: My FeeL!Ng

唔..今個假期頭一次禁早起身..

09:45就起身..唔..好眼訓啦..

某人話咩10:00去圖書館..

點知佢10:00先起身..

好采我未出門姐..

本來我仲以為我遲到..

一定比佢罵死..

點知..唉..

+++

我想..

今日一定是破日..

不宜出門..

點解?一出門就.......

某太太:陳太果女!!等等呀..

你今年中一啦呵?邊間學校好呀.........

我好想同佢講:你係邊個呀??我識你架??

搞到我遲到..= =

***

係圖書館到..

我同某人就係到傾計啦..

之後..坐我對面個女人就..

立即用英文話:唔好意思!可否不要談天..

之後..無奈..

so..我地就轉左個方法去傾..

哈哈..某人..好聰明..

用手機的信息傾~good~

無聲出..無人罵了吧..

點知..

坐後面果亞伯..(可能係罵我地..)

話咩:做功課就做啦..成日係到發白日夢..都唔知咩學生黎架..

無奈..= =

都話今日破日架啦..唉..

+++

之後..我就去左身體檢查..

我改左期..

又係做果D檢查架啦..

BUT...有樣野..真的...

算啦..唔講..

+++

回家..

嗚嗚..某人..對不起..

我耳朵軟..比佢講兩句就答應左..

嗚嗚..我後悔啦..

THe p0st!Me:2008-02-11 05:36 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
21*11*2012
21*09*2012
08*09*2012
03*09*2012
05*07*2012
文章分類
全部 (950)
AboUt U AnD mE (20)
FriEnd (16)
MaKe U Sm!lE (4)
My FeeL!Ng (171)
ScHooL (122)
Wr!TinG (19)
未分類 (600)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed