| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
睡死了 | 分類: ScHooL | 今日..
周公急CALL..
上I.H的時候..
因為MISS LI係到..
所以唔敢睡..
+++
BUT上RE的時候就Zzzz...
胡SIR D GAG 實在是好笑到我唔睡也不行..
之後就睡了半小時(一堂..)
呵呵..
+++
終於都落堂..
之後就要上VA..
呢堂..= =
比海姐同祥哥搞到我...哈哈
笑到我肚痛..
想睡也不能睡..哈哈..
+++
LUNCHTIME..
買完飯之後..
就見到隻叮叮..
佢以他最美麗的步伐--交叉腳..
再以極速又優美的步伐行條天橋..
點知...= =
比自己跘到= =
之後就跌...未仆親.....好彩..
如果你係後面睇的話..
你就會覺得超級禁的無奈..= =
+++
之後..ENG..
咩話要多謝MISS MOK..
之後佢地就係黑板到寫咩THANK YOU MISS MOK..
之後最最最開心的當然係MISS MOK派糖啦..
好好味呀..
+++
放學..
睇咩咩SHOW..
卓SIR上去果首歌真的...........= =''
財神到...= =''
好......................= =''
兩個字--無奈..
| | THe p0st!Me:2008-01-29 08:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 705 | 706 | 707 | 708 | 709 | 710 | 711 | 712 | 713 | 714 | ... | 950 | »
|
|