ckh18
暱稱: 虹
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
T!mE
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
安妮朵拉-人生最大的意義
28 *01
 在我們的時代.有屬於我們的語言 


 第2名

分類: 未分類

I JUST NEED YOUR ANSWER..

+++

SCIENCE堂..

小丸子不知去了那裡..

之後我們就要TEST..

完全不懂= =

看著那TEST呆了..

+++

ENG堂..

過得好快呢..

因為miss nok沒有講書..

只是跟我們說了一堂笑話..

之後就去hall..

去到..

見到1C班..= =

上到堂..講講講..

一堂完..放食飯~

+++

EXT..

又去hall..

不過今次不是練習了..

是比賽..

1C上去的時候..

我就引橙皮笑啦..

結果真的笑了出黎..哈哈..

之後..

不知什麼班..

到1E..

某人兄好可憐..比人指住黎罵..

雖然我不明他們在說什麼..

BUT..我都仲看得明..= =

到1A的時候..

哈哈哈..

我仲以為他們會好勁..

因為MR.娃娃教BO..

點知...笑死人啦..

講又講唔齊..= =

講到我有點眼訓..= =(應該唔會有A班的人黎吧..)

到1F啦..上到去..

先知道之前D人的苦況..

O咀..

N禁多人在我面..

完全看不清誰是誰..

唯一看到的是..

站在最後的MISS MOK..

講講..講完就快D閃人啦..

我完全唔記得做D動作..= =

點知到最後..都拿到第2名..= =

當果個人宣佈E班係第1名的時候..

我覺得我地班仲開心過E班自己LO= =

+++

放人之後..

去左電腦室做TL..

係果到見到張猩猩..

係到串咀..= =

真的很想走過..

跟他說一句..

我點搵你? (知的人就會明白..)

之後我頂唔順佢..

就同佢講左..

佢超驚訝..之後就話..

O~你講粗口!!

無奈...

做完拿拿林閃人..

THe p0st!Me:2008-01-28 06:55 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
21*11*2012
21*09*2012
08*09*2012
03*09*2012
05*07*2012
文章分類
全部 (950)
AboUt U AnD mE (20)
FriEnd (16)
MaKe U Sm!lE (4)
My FeeL!Ng (171)
ScHooL (122)
Wr!TinG (19)
未分類 (600)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed