| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
濕水雞 | 分類: ScHooL | 今日的天氣好討厭..
雖然個人來說是喜歡下雨的天氣..
但今日又冷.又下雨.手上又多東西..
很累贅ma..
+++
不知為什麼..
最近好似淚線發達般..
動一動就哭..
唔..蔡蔡子..Sorry..
沒有嚇到你吧..
不過下次小心點ma..
我也不想罵你的啦..
但我真的好痛啦..
呀!!不能再哭了!!
+++
數學test..
雖然有部計數機..
but..不懂就不懂..
一定又不合格了..= =
+++
放學的時候又黎了..
唉..又有班友book左我們的班房..
比人趕出黎..= =
+++
之後我諗住落去練啦啦隊..
見到Amy姐就一齊落去啦..
點知陳楚雞又跟黎..
之後的事..
兩個字講曬---可憐..
早知唔去啦..
呀..唔係唔去..
係唔好坐係果個位到..
唉..見到橙皮就是我的惡夢..
+++
番到home..
變左濕水雞一隻..
成身都濕曬..
唔知仲以為我游完水黎..= =
之後衝左去洗白白..
唔..我很怕傷風啦..
問番某人聽唔聽到我同橙皮D對話..
幸好幸好..聽不到..
不然我話..我跳落黃河都洗唔清了..
+++
p.s 我終於都退左紅十字會lu...
佢唔肯比番d服務時間我呀..
| | THe p0st!Me:2008-01-25 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 714 | 715 | 716 | 717 | 718 | 719 | 720 | 721 | 722 | 723 | ... | 950 | »
|
|