| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
水分 | 分類: ScHooL | 今日又是一個水分過多的日子..
為什麼我這樣說??
因為今日好似很多人都哭呢..
1)蔡子事件
lunch..
蔡子and華dee偷lo流質的食物上課室食..
之後就要關門..以免風紀入黎..
d人入到課室都好順手地關了門..
BUT..
到變態吳XX的時候..
他就沒有關門啦..
之後..當然地比人罵..= =
之後佢又去話蔡子..
仲把蔡子推到地上..= =
痛的MA..
我叫華DEE過E班CALL救兵..
之後就.....
在現在的人士們就知道MA..
***
2)臭LOOK事件..(其實我唔知佢有冇哭..= =)
我唔係好記得做咩事..
但我記得..我比左佢個書包蔡鬼..
之後又唔知做咩..
去左黎到..黎又唔知做咩..
把佢個書包D野倒左出黎..
不過呢..本來佢都冇咩野的..
之後..QUEENNE又唔知做咩走去罵佢..
佢個樣好可憐MA..
對不起~~(有看的話..請留個CM..比我知呀..)
+++
之後..
聽垃圾講座..
Zzzz..
+++
放學~yeah~
之後唔講啦..
| | THe p0st!Me:2008-01-17 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 724 | 725 | 726 | 727 | 728 | 729 | 730 | 731 | 732 | 733 | ... | 950 | »
|
|