| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
想 | 分類: My FeeL!Ng | 今日又去左圖書館呆左幾個鐘..
都唔可以話呆..我根本係去做某人的功課機..
唉..到底我識到佢係好采呀.定行衰運!!??
唔..不過諗深層..我好似成日都搵佢做這樣.做那樣..
nono..佢是一個大混蛋..
唔唔..他是個大混蛋!!
+++
呵呵..我平生最最鍾意就係踏上人地的home..
所以呢..今日隻鬼就一了我心願..
我居然唔記得拍照留念..= =
唉..算..= =
不過佢間屋真係細左dd..
嗚嗚..我想我這生做得最錯的就是在他的電腦on msn..
佢..佢..華dee!!今日同你lo e-class果個唔係我啦..
我好乖架..當然是自己做自己的功課啦..邊到似得有d人呀..
閃人果陣..我完全唔記得我係點行入去..
我保證!如果唔係隻鬼帶番我出去..
我一定會迷路..= = (我出左名係路痴..)
唔..下個目標是誰呢..
+++
一番到home..
隻怪獸就...唉...
再說我想..我會發火的....= =
激死我啦!!!唉..
| | THe p0st!Me:2007-12-30 09:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 759 | 760 | 761 | 762 | 763 | 764 | 765 | 766 | 767 | 768 | ... | 950 | »
|
|