| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
死 | 分類: ScHooL | 今日hkac完左啦..
因為下雨的關係..
提早閃人..YEAH!!
快D離開呢個鬼地方啦!!
拾野的時候...= =
好..D樹葉同泥漿..媽呀...我隻手呀..
+++
番到學校..
又因為邊個洗個CAMP嘈左一大輪..
唉..明明的同LEMON都洗左..
之後又要我地番學校再洗..= =
LEMON話排球隊遲D有比賽..
想去練習..之後MISS LI竟然話..
自己D野都未搞好.比咩賽呀!?
無奈...明明到萍媽洗架媽..
又話點.又話點..
搞到又要我同黎洗..
不過我好D..洗D營骨..
黎就要洗個CAMP..
本來話LO個CAMP去洗衣店問下洗要幾多$..
注意!!問下..無話一定..
誰知萍媽一句:LO去呢D到洗一定會好貴!!
禁唔係點呀!你又唔肯洗..個個都唔得閒..
叫你洗又話唔識洗.又話驚咩.驚咩..
你唔識!禁我地就識架啦!?
你驚.我地就唔驚呀!?
明明之前話好係你洗..
之後又要我地洗..
對我地好唔公平LO..
個CAMP污衊D.就話點.點...
無奈LO!!
+++
番到HOME..
第一件事:沖個靚涼先!!舒服曬!平時我沖涼用的時候已經會比人嘈..今日仲..呵呵..
第二件事:填飽個肚先!!舒服曬!食飽.沖完涼之後就一定要去..
第三件事:訓番個覺先!!舒服曬!一覺訓個大天光!!
之後就訓到5點幾先起身..
+++
番到HOME的時候..
真係好似去完打戰完禁..
成身都濕曬..又極多泥.樹葉..
個樹葉標得重原來係因為..
我LO左成袋水同泥番HOME..
無奈..重死..= =
| | THe p0st!Me:2007-12-24 06:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 769 | 770 | 771 | 772 | 773 | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | ... | 950 | »
|
|