| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
CAMP | 分類: ScHooL | 今日去左唔知咩郊野公園到露營..
第一件事就係..
行山..個山好..痴線架..
累..
+++
食午餐..
LEMON係亞結結到LO左丸比我地..(結結..哈哈哈..)
之後玩咩野外定向..
又要行山..= =
累上加累..
+++
定向完..
食晚飯..
嘩!!都叫你地比D飯我整架啦!
呵呵!!第一次食CAMP D飯係唔焦架!
好味!!食多D先!!之後又係亞呂大吉到LO丸食..
忍唔住說左句:好鬼好味!
誰知..個呂大吉竟然話..
當然!!D丸係我亞媽買架媽!!
知啦.知啦...多謝曬!
+++
天才表演!?
竟然有個低B的天才表演!?
之後話唱<愛得太遲>..
點知..MISS LI黎到的時候..
話要有關HKAC的感想..
下!?之後就諗左D理由出黎..
1E就黎左個<結結的改變>..
笑死人..到最後LO到季軍..
我地!?算啦..好彩唔曬洗洗手間姐..
+++
訓..
訓左一陣..
同黎傾左D野..
之後開始下雨..
再一陣..
LEMON坐起身..
話個CAMP濕左..
下!?睇下個鐘..
先12點幾..
之後就無覺好訓..
搞左成晚..
來來回回洗手間..
講真句..對個男洗手間好鬼有興趣..
不過..都係唔敢入..會比人當痴線的..
+++
坐係張石椅到..
打著瞌睡..
好眼訓呀..又凍..媽呀..
饑寒交迫..
+++
苦等左7個鐘..
淋左成晚雨..
來回洗手間有成10幾次..
終於天光啦!!
萬歲!!
第二次過夜唔沖涼..
第一次真正的望天光..仲要落著雨..
第一次淋足成晚雨..
累..累死人..
| | THe p0st!Me:2007-12-24 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 770 | 771 | 772 | 773 | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | 779 | ... | 950 | »
|
|