| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
聖誕.. | 分類: ScHooL | 今日番到去..
比人叫左落HALL聽野先..
我以為會超悶..
點知卻是出乎意料的好笑..
先聽左神父講的野..
我覺得佢講得好對..
人總是在人群中.覺得寂寞..
當你看見其他人面上那笑容..
你就會覺得自己不夠快樂..
而覺得寂寞..
***
之後F.7的人..
整左個音樂劇..
好好笑下..
有點無奈..
特別佢果個咩咩B...好..= =
+++
之後果個聯歡會..
一點也不歡樂..
還可以說是冷清派對..
根本就係番黎食野..
完全唔似小學果個..
好悶呀..
班會D人話玩抽獎..
之後我LO到個野係..
價值$4:00的擦膠..
雖然我知我地窮..
但係..起碼都整走個價錢牌啦..= =
比人知曬個價錢..
下刪N字...因為太無聊...
搞到我好想睡...Zzz..
悶..
+++
放人..
本來話同萍媽and檸檬去買CAMP要用的野..
點知一個話唔得閒.一個話要在學校等人..
所以就得我同黎去買...
重死人..搞左超奈..終於買完..
如果我好似陳02 AND XX軒禁買的話..
我唔使10分鍾就KO..
唉..我地都係行多幾間..
廢事佢地又話咩點解禁貴..
總之今日就無奈啦..
| | THe p0st!Me:2007-12-21 04:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 773 | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | 779 | 780 | 781 | 782 | ... | 950 | »
|
|