今日差D就要留係倉到幫手冇得出車丫~,~好在有條友仔遲大到找我補位姐..........
今日終於都出到九龍la,前兩日都係新界個頭好悶.....又去觀塘,又去紅磡同tst,完左lunch5g做咩要係倉到等貨到,一等,就個幾鐘la
唔眼訓都眼訓la,仲要當我諗住訓返陣個陣佢sin黎做野.....搞到個頭好痛,5點多d就返倉等收工la.出去等埋melody收工就同埋av肥華去食野la,之前去打DX超興囉.去新光我一支公用gundam la.兩條友挑我都冇乜事.第一場衰大意.第二場win返.點知佢一入錢就拉宇宙.........話大佬唔係呀輸一場就拉.好冇品囉,2打一點win呀.又唔熟.興到拍機走玩頭D
好驚聽日留倉呀~~~~~~~~~~~~~~~俾我出車la,我係見跟車嫁>.< |