今日第一日返工呀...................係荔景mtr到行去要成4個字............仲要一路行一路feel到d塵係大大粒咁吹埋黎,d廢氣又超勁喎..........真係吸得多變肺癆=.=行到上去俾兩個人fake左我去第2度,一入到倉,明明係o岩既都點我去隔離,又焗喎出哂汗.............出車個陣得個3版野(即係用o即車o即起個d一塊塊)..........問落sin知原來逢星期一同6都好小貨出,都唔知好定唔好第一日返工咁小野做........原來做既野都好簡單,嫁o即車仲好好玩tim^.^我又鐘意遊車河,不錯的說出左兩次車sin得個12點幾d,咁又放lunch,估唔到一個lunch可以食到1點8............返到倉仲要坐到3點3sin有貨要提.............唔眼訓都坐到訓著咁滯去到得上倉又等個幾鐘.....咁就4點9la.....返到去幫手做下倉務就收工la..............我愛上了星期一同6lu-,-跟車唔辛苦,做倉務sin辛苦.......焗係個倉到成日唔變人乾就奇......又冇得遊車河......
唔敢同其他人傾計囉,個個都係公仔佬................又爛賭,收工唔走係到賭錢.......... |