我拜你la求你la好未m(_ _)m
~!@#$%^&*()
2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


2006-06-20 分類: 未分類

今日跟著個口水佬,超好人,問一答三.

全日出車,唔洗裝版做倉務,超正

問返sin知原來我e+份跟車係幾舒服嫁聽口水佬講

成日提貨送貨都要等登記同等有位,超煩

落住雨送貨,一入商場冬到甩肺....

2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


感覺良好 分類: 未分類

今日第一日返工呀...................係荔景mtr到行去要成4個字............仲要一路行一路feel到d塵係大大粒咁吹埋黎,d廢氣又超勁喎..........真係吸得多變肺癆=.=行到上去俾兩個人fake左我去第2度,一入到倉,明明係o岩既都點我去隔離,又焗喎出哂汗.............出車個陣得個3版野(即係用o即車o即起個d一塊塊)..........問落sin知原來逢星期一同6都好小貨出,都唔知好定唔好第一日返工咁小野做........原來做既野都好簡單,嫁o即車仲好好玩tim^.^我又鐘意遊車河,不錯的說出左兩次車sin得個12點幾d,咁又放lunch,估唔到一個lunch可以食到1點8............返到倉仲要坐到3點3sin有貨要提.............唔眼訓都坐到訓著咁滯去到得上倉又等個幾鐘.....咁就4點9la.....返到去幫手做下倉務就收工la..............我愛上了星期一同6lu-,-跟車唔辛苦,做倉務sin辛苦.......焗係個倉到成日唔變人乾就奇......又冇得遊車河......

唔敢同其他人傾計囉,個個都係公仔佬................又爛賭,收工唔走係到賭錢..........

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


2006-06-17 分類: 未分類

 

2006-06-17 分類: 未分類

http://discuss.com.hk/viewthread.php?tid=1710249&extra=page%3D2

D人玩15/16對聯超搞笑=.=

琴日找到工la,心情確係唔同

2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


2006-06-16 分類: 未分類

諗落原來自己都幾似一個呀伯.................

搭車鐘意搭最慢個隻,最鐘意唔出聲

為左一件事or一個決定會擔心埋好多冇謂野,簡單d講即係杞人憂天

成日三心兩意,拖泥帶水



ckla2224
暱稱: LUN
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
cute~
RSS 訂閱
RSS Feed