| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 20101206★ |
分類: 未分類 |
Don't worry _Be hap! I was happy yesterday` because I bought new phone:D and more more with my friend>< ------------------------------------------------ on saturday ` I was angry..
|
| 發表時間:2010-12-06 09:54 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 20101129★ |
分類: 未分類 |
on saturday` My best friend come my hom! We talk many things about love and family*\ at 2:00..She was sleep>< let me one play the computer): I was happy this night B-) -------------------------------...... ( 閱讀全文) |
| 發表時間:2010-11-29 09:55 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 20101121★ |
分類: 未分類 |
今天看了以往日記B-) 自己真的幼稚透了~ 我怎麼會..為了這麼糟的人.. 愛了那麼久呀? ----------------------------------------- 我找到新目標了(當然不是愛情啦) 很開心呢`:D 我很想跟著這個目標去努力` ckp加油啦!! ------------------------------------------------- 其實看到每個人心中都有1個自己喜愛的......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-11-21 01:40 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 20101115★ |
分類: 未分類 |
依幾日好攰ㄚ:'( 我勁煲<惡作劇之吻> 搞到體力透之" 原來係中學期間搵到1個中意ge人係咁幸愊既事 即使對方未能了解* 但默默付出`也是幸福的^ {喜歡1個人>會讓生活變得充實!!} |
| 發表時間:2010-11-15 09:54 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 20101105★ |
分類: 未分類 |
今日學校開放日:D 落雨lor-.- 唉`我好5想返亞..sosad 我想搞好多好多活動* 我想同好多好多人都fd返>< -------------------------------------------- 沉日聽到D野令我覺得果個人好衰-3- {其實}做個fd點解都要唸距著3系點?` 其實朋友..大家1齊..開心..簡單米得lor 著得令D又5會令你開心Dge..唉 |
| 發表時間:2010-11-05 08:28 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|