呢件事都發生左好耐架啦,,,,,,不過之前病病地~冇時間打"
唔知大家發唔發覺我地ih project組少左個人呢@@?得番4個人啵!
係因為~嘿嘿....某大c不珍惜小女子俾佢ge機會~
可能呢個機會係佢眼中太唔起眼~引唔起佢ge注意!好對唔住呀..
咁係之前果個禮拜都可能有人留意到我係班房ge[[一"炆"二鬧三發火]]
咁邊個會俾我鬧呢?梗係果個Mr.the fattest in the class啦
俾野你唔做
俾問卷你唔派
叫你現下身都推3推4
勞煩我要走上圖書館當眾叫你出黎wo!
(雖然不知好歹e我知道+明白到你秒秒幾廿萬上落)
但係你個死人頭唔出現,,我就交唔到功課!
係咪玩野先 小的仲有一班可憐ge組員等你架~
.........
係要我同miss講架啵!
好呀~你做初一我做十五!
一句"佢都冇誠意做"
就踢左你出組!
真係唔發火當我病貓呀?雖則我真係有少少病>v<...
我話一拍兩散先死狗咁扯住我~係到搖頭擺尾!?博同情
係大家心目中我會有咁好死,,咁有同情心去可憐你?
我會.........我會一腳踢你落井-3-
當我好欺負的嗎?(用很難的普通話說)
哼哼~你給我滾開!
.................................
yo,,好心涼"
別再一副臭臉的望著我,,
沒錯,,,miss有問過我救唔救你"
但係...我都講過我好冷血架^,^"
第2個ge話你都仲有機會
but,,,你太幸福..
受到厄運之神ge眷顧
遇上了我..........................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日俾missl lok無情情叫我講太學幾驚--
好彩聰明到上天ge我,,嘿嘿
下?(一臉驚訝)
係呢到咩?
唔係話乜乜舉制咩?
miss我預備錯左左...(面有難色)
(說完已後,,心裡樂番天)哈哈...
xddd
|