『無。聊。大。作』
Crazy! Lazy! And I feel Dizzy!
今日係vc校際舞蹈節呀"我地win左呀......
好野呀!
初初都估唔到我地會win wo..
我地咪260幾分ge~_~
開頭我聽左2千600幾 xd"
咳咳..都唔知講咩..總之好開心啦"
之後mr wong仲話請500蚊wo...呵呵"
正打算叫miss lee又請.....
咁大家個一定好開心咁慶功lu
ps.邊個有相呀0.0我今日3點訓到9點半.......miss左你地派相時間-v-