嘿嘿,,多日不見,,大家有冇買生抽?
我係一個懶打機,,懶溫書,,,懶沖涼(唔代表我唔係日日沖..),,懶打BLOG GE人!
所以大家要對我多多體諒..遲下..可能下一篇係幾個月後GE事
呢排考試...精神緊張!但我仍不忘偷懶 ~因此好懶溫書!嘻~
MATH1我又死梗!唔夠時間做兼且錯好多..不過唔怕,我叫定阿媽預備錢去補課
................................
今日我打俾阿媽同佢談談情,,說說愛GE時候...佢話阿哥送左扎花俾佢WO!
係公司做做下野收到阿哥係澳洲訂GE花!我問阿媽,,[西蘭花定椰菜花呀?]
佢答我[兩樣都唔係,,係"九菜花"!]真係俾佢玩死= ="
講番我阿哥,,我都好好奇佢送花錢從何來,,難道佢依家太得閒,,
唔駛點番學,,,同埋份PART TIME可能幾好人工!?
不過我阿媽話今日係公司好風騷
呵!咁又係GE~個仔身在澳洲都咁有心送花俾佢WO~仲唔開心死?
但係我想不透!近期都冇乜特別日子啵- -"難道佢有陰謀?可能諗住叫阿媽俾多D零用佢都唔定~
真係可憐..如果佢零用有得加,,正所謂有人歡喜有人愁!佢加時我減!我一定唔可以俾佢得逞GE
阿哥!放馬過黎啦~你D零用錢肯定無得加!
|