好久不見了嚕~最近開學,事務繁忙,唔知大家過成點呢?
1E係F.2被打散到唔同班,唉~~~
沒辦法,大家今後都要繼續努力 ,唔好忘記彼此。
(好似THE END咁--)
同大家分享下一樣野,我係橙橙到聽番黎,讀2D GE同學都應該知
話說2D班IH阿SIR,上堂有特殊喜好:
1.教書要用譜架擺書,十足大學講師咁
2.年份讀法別具一格,2005佢讀TWENTY FIVE 205年佢讀TWENTY O FIVE
3.答問題請SIT DOWN SIT DOWN
聽完以上3點,我笑左好耐先停到 唔知大家一唔一樣呢?
總結:呢位仁兄教書十分投入,而且好亢奮(俗語~HIGH大左)
請大家多多合作 唔好俾佢睇到呢篇野 免得佢黎找我晦氣 有生命危險。
最後,我有個問題,希望尋求解答~
棟B,你因乜事整親隻腳呀~_~百思不得其解!
|