好耐冇更新...-,- 話咁快我又放暑假LA~~!!^^
系23号番o左3粒鐘學...
就放暑假Lu~~~
今日本身諗住去MEGABOX撞ㄚ全.. 點G.. 比ㄚ媽鬧完冇MOOD... 又發脾氣唔出街~~~... 搞到妺妺又冇MOOD>~< 嬲O左涐..-,-
AFTERNOON果陣.. 死O左出九龍城.. 拿太陽眼鏡^^ 型型的~ 我鐘意=P